Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sro Lip 23, 2014 20:58
W cudzie tuleje robiłem z lekkim luzem - ustawiałem je ręcznie z lekkim oporem i obspawałem tylko na krawędzi tuleji - nic ise z tym nie dzieje ale półoś 28mm, tuleja 40 mm.
W dieslu podobnie tylko niutków na półoś idzie trochę więcej i też mam spokój.
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Sro Lip 23, 2014 21:32
pulsarus, u mnie półoś ma 25mm a tuleje chce dać 35mm. powinno wystarczyć. przedłużać będę każdą półoś o 15cm. wtedy tył będzie miał około 190 cm. narazie brak $ aby udac sie do tokarza. a mam trochę dla niego roboty. wykorzystam piasty z 306stki. i musze tez wytoczyc tuleje gdzie był amor. i nastepnie przewiercenie piasty i tuleji na srube i ciegna. 14mm głowka ciegna powinna wystarczyc na tył.
[ Dodano: Wto Lip 29, 2014 19:43 ] Pirson, jednak miales racje o kardanach... dzis przyjrzałem sie lepiej ich pracy. no i lekko blokowalo sie na krzyżaku górnym. poprawilem i elegancka praca. wedruje pomógł
[ Dodano: Pią Sie 08, 2014 21:30 ]
witam. troche porobilem przy maszynce. przez tokarza tylko tyle... dalem mu w pon do wytoczenia tuleje do przedłuzenia połosi i dzis piatek a tu nic. fotki w galerii.
[ Dodano: Pią Sie 08, 2014 21:31 ]
a i ozyła moja maszyna. niestety walcze z ZUNE!!! program do lumii. i nie moge wrzucic filmika.....
[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 18:31 ]
czy ktos tu zaglaga???? no coz....
[ Dodano: Pon Sie 11, 2014 18:34 ]
odebrałem od tokarza
Ja zamiast dziury w piascie, zrobie tuleje z wycieciem by sie uniballa dalo wsadzic i skrecic srubą taniej wyjdzie mnie to. a ile twoj tokarz z materialem wzial czy bez ?
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Pon Sie 11, 2014 21:22
z materjałem 120zł ale dorabialem jeszcze 8 tulei pod mocowania wahaczy przy ramie.
[ Dodano: Pią Sie 15, 2014 07:46 ]
mam sprawe... jak podlaczyc pompke wspomagania sprzegla. tzn czy wlot pompki musi byc u gory??? ja musze go dac z boku. pompka przekrecona gdzies o 70-80*. wydaje mi sie ze powinna dzialac dobrze. a jaka jest wasza opinia???
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Sie 16, 2014 23:26
Najważniejsze by wyjście było w górnym punkcie, by sprawnie usuwać pęcherze powietrzne, dając inaczej niż oryginalnie pompę, możesz mieć jedynie problemy z odpowietrzaniem, w przypadku odpowietrzonego układu pozycja nie ma zbytnio znaczenia, ale przesadzajmy...
Przy odpowietrzaniu możesz jedną strunę bagulca podnieść tak aby pompka była w podobnym położeniu jak w oryginale. Nie odpowietrzasz codziennie więc raz na jakiś czas można pomęczyć się.
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Pon Sie 18, 2014 18:58
pompka sprzegłowa zamontowana. było milion kombinacji... niestety przy odpowietrzaniu ukladu bedzie problem.ale nie ma rzeczy niemozliwych. tylko mam nadzieje ze nie bedzie sie zapowietrzał...
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Sro Sie 27, 2014 20:30
robie tylnie wahacze... pyt pierwsze kolo musi byc ustawione pionowo czy pod katem. drugie pyt zamiast dac unibale (nie ma z czego wybierac na allegro) pomyslałem o łaczniku z c360 . tam tez sa ciegła dosc duze i wytrzymałe. łacznik jeden na poł i mam juz jedna strone. teraz czy nie bedzie to przesadzone bo ten łacznik jest dosc duzy i masywny. zdało by to egzamin w zawieszeniu????
Główki z łącznika nie są dobrym rozwiązaniem. Brak materiału ślizgowego, spory luz, duży ciężar, trzeba toczyć tulejki pod jakiś normalny rozmiar śrub.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum