Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie wchodzi na obroty
Autor Wiadomość
bugowiec126 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Sob Maj 02, 2009 23:13   Nie wchodzi na obroty

tak jak w temacie chodzi na wolnych obrotach dodam gazu gasnie wyczyściłem dokładie gazinik wymieniłem świece no i niewiem co mu już może być
 
 
 
2sazi2



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 145
Skąd: Rymanów Zdrój
Wysłany: Sob Maj 02, 2009 23:40   

może być coś z gaźnikiem...

może być tak że w iskrowniku coś się przestawiło kondensator padnięty albo platyna poluzowana

ale może to byś również krzywy wał korbowy ;d;d to trzeba by było widzieć czo się dzieje



ale raczej na pewno to będzie kondensator padnięty i nie trzyma prądu ;d;d



...PS... nie wszystko co się w silniku psuje to świece ... a wszyscy zaczynają właśnie od tego
 
 
 
bugowiec126 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Nie Maj 03, 2009 10:27   

świece wymieniłem bo już były do wymiany iskra jest bardzo dobra bo pali odrazu dodam gazu i gasnie
 
 
 
mostek 



Wiek: 46
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 46
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 03, 2009 11:36   

zobacz czy dobrze załozyłes taką podkładke plastikową od pompy paliwowej, ta pomiedzy pompą a silnikiem, miałem ten sam problem na poczatku. zamieniłem stronami i paliwo nie bylo z odpowiednią dawką podawane.
 
 
 
bugowiec126 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 200
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Nie Maj 03, 2009 17:31   

nieruszałem wogule pompki paliwowej
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Nie Maj 03, 2009 22:30   

Ureguluj mieszankę paliwa na gaźniku bo przy gazowaniu dostaje albo za ubogą albo za bogatą. Na ssaniu spróbuj gazować tak powoli, jak da radę to do regulacji mieszanka
 
 
2sazi2



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 145
Skąd: Rymanów Zdrój
Wysłany: Nie Maj 03, 2009 23:23   

ja mówię że to kondensatory siedzą i się smieją ;p;]
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Maj 04, 2009 21:49   

Heh epoka kondensatorów... jeśli kondensatory, chociaż w to wątpię... wywal kondensatory wrzuć diodę krzemową 1000V 3A ma takie same zastosowanie kondensator w cewkach indukcyjno-iskrowych podczas rozłączania aparatu jest iskra i jednocześnie 400V na wtórnym, występuje tzw przedpięcie wsteczne, to przedpiecie jest rozładowywane przez kondensator, po paru latach zmniejsza się pojemnosc kondensatora poprzez zmiękczenie okładzin, i iskra jest praktycznie taka sama jak by nie było kondensatora, zalecane jest stosowanie diody wymienionej , podczas przedpiecia, przepływa prad zaporowy przez diodę i szybko rozładowuje i występuję max iskra, mój rekord 10cm Pomiędzy kablami WN, od razu mowie świece malucha nie wytrzymają długo ja jeżdżę od cc i jest git,,, na tej diodzie iskra jest taka sama jak na module ,w module jest taka sama dioda, tylko ze jest dodatkowa tranzystor który jest obciążony zamiast styków aparatu... Anoda do Masy, Katoda do cewki pin od aparatu jednak to tylko bajeczka... Krzysztof ma racje to wina mieszanki porostu sie dławi... czy na rozgrzanym silniku to samo jest??? iaj masz ustawione ssanie?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax