Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prosty schemat:
Autor Wiadomość
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Nie Cze 03, 2007 19:13   Prosty schemat:

Dodaje schemat zrobiony przez siebie. Schemat jest pod stacyjke z elektromagnetycznym rozrusznikiem czyli palonym na kluczyk poprostu :P

Na dole jest opisany.










Stacyjka:

ma cztery kable nie jestem pewien kolorów to tzrba sobie wczesniej sprawdzic zeby nie spalicz czegos bierzecie stacyjke jeden kabel do + zaróweczke z kablami i sprawdzacie poszczegolne kolory.

Na rysuknu:

kable:

1. kolor - niebieski do cewki

2. czerwony - do rozrusznika (jak palony na kluczyk, na linke tego nie ma)

3. brazowy - głowny plus z akumulatora

4. czarny - dodatkowy kabel po "zapłonie" na do swiateł i kontrolki ładowania :P

(poprawione )





Cewka:

W zaleznosci od cewki sa dwa rodzje te czarne i aluminiwe. Do tej czarnej wymagany jest tzw kabel oporowy musi on wyc bez niego silnik pracuje nie tak jak trzeba <przerabialem to u siebie>cewka moze ulec przegrzaniu bo dodtaje za duzy prad stad ten kabel. w innym przypadku wystarczy zwykły kabel.

Jesli macie pytania to pisac.
Ostatnio zmieniony przez luki Nie Maj 08, 2011 11:42, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pluskwa
[Usunięty]

Wysłany: Nie Lip 08, 2007 05:48   

z twojego schemat wynika ze alternator jest polaczony z rozrusznikiem oraz stacyjka po drodze mijajac kontrolke ladowania. czyli z alternatora powinny wychodzic dwa przewody? mam racje? czy sie myle.bo u mnie z alternatora wychodzi ich troche wiecej.nie wiem dokladnie ile...no ale na pewno nie dwa.
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Nie Lip 08, 2007 10:19   

Dobrze jest ten schemat zrobiony. Od alternatora wychodzi 5 kabli (2 z rysunku to + i kabel do kontrolki, a reszta to masa i wyjścia do regulatora)
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pon Lip 09, 2007 00:45   

dokładnie dodatkowo sa a albo 3 kable od regulatora to takie małe przygrecaone do obudowy ;]
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 18:03   

Czyli posiadając alternator i łącząc według tego schematu będzie ładowało akumulator ? A światła i takie pierdołki podłączać prosto pod akumulator wtedy ?



Pytanie mam jeszcze takie a mianowicie przy gaźniku mam kabel - od czego on jest ?



Jest jeszcze takie samo złącze do kabla w bloku silnika - to podejrzewam, że od kontrolki poziomu oleju.
 
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 19:40   

Tak bedzie ladowac tylko musi byc kontrolka na wzbudzenie.

Na bloku silnika kontrolka oleju.

Na gazniku to taki elektromagnes cos to robi przy zapalani chyba. Ale nie jestem pewnien niech ktos inny wyjasni ;P
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 19:50   

To w gaźniku to elektrozawór porostu jak nie dostaje prądu to odcina dopływ paliwa i nie odpalisz;o) to jest podobne rozwiązanie jak w silnikach diesla.
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 22:02   

Czyli ten przy gaźniku podłączyć normalnie do plusa aku tak ?



Lub wersja lepsza żeby dostawał tam prąd po przekręceniu kluczyka ?



A z kontrolką ładowania to kusi być to zwykła żaróweczka tylko że określonej mocy czy coś jeszcze ? Jak tak to jakiej ?



No i przy tym schemacie nie widzę reglera czyli jest on niepotrzebny ?
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pią Lut 15, 2008 22:26   

Żarówka chyba 5W, ale się warto lepiej upewnić.
 
 
luki 
:x



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pią Lut 15, 2008 22:44   

W alternatorze jest taki maly regulatro przykrecany do obudowy. Co do gaznika to bym ci proponowal wykrecic ten elektro zawor i zalozyc zwyklyi wyregulowac dobrze. Jak nie zapomnie to jutro sprawdze jaka mam ta zarowke.
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pią Lut 15, 2008 23:49   

elektrozawór podpina sie na cewkę , tutaj gdzie zapłon od stacyjki , a żeby pozbyć sie kłopotu to najlepiej jest uciąć wewnątrz tegoż elektrozaworu tego bolca co ma zamykać paliwo , wtedy nie podpina sie prądu i działa jak zwykła dysza wolnych obrotów
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 11:42   

Albo bez ucinania podepnij pod prostownik i ustaw na 30A poczekaj kilka sekund aż się zrobi ciepłe a potem już nic nie podpinaj (sfajczy się)
 
 
fppmen 



Wiek: 38
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 473
Skąd: Z lasu
Wysłany: Sob Lut 16, 2008 16:30   

ja mam ten elektro zaworek wlasnie w swoim i podłączylem pod cewke. a co do zarowki ładowania to moze byc 3 albo 5W.
 
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 16:39   

nom sfajczy sie uzwojenie , ale co z kiełkiem ? nie będzie zamykał cały czas ?
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Lut 16, 2008 17:55   

Chyba nie, ja tak zrobiłem i miałem spokój. Nie palił dopóki tak go nie przeciążyłem, widocznie jak zaciągnęło sworzeń to przypalona cewka go zatrzymała. Później silnik chodził ładnie ale troszkę łykał więc wymieniłem cały gaźnik i dałem od 600 i śmigało pięknie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax