Jakie swiece do silnika 126p
Autor
Wiadomość
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 17:43 Jakie swiece do silnika 126p
jakie swiece polecicie dobre do silniczka od 126p
do tej pory miialem iskre f95
piotrek350
Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 398 Skąd: Z TORU
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 18:08
Ja miałem w 126p NGK z długim gwintem na dwie iskry z golfa 3 uzywki bardzo dobre były pracowły do konca po wyciagnieciu miały piaskowy kolor
fppmen
Wiek: 38 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 473 Skąd: Z lasu
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 18:22
ja polecam pozostac na iskrach:P
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 18:26
mam jeszcze jakeis inne od inego samochodu wczesniej byly w tym silniku, tylko sa z glugim gwintem, dlatego trzeba bedzi epewnie podlozyc podkladki po dwie i wkrecic te
Szuler17
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 372 Skąd: Wyszków
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 18:28
Ja miałem kiedyś świece NGK B7HS, za długo nie pochodziły. Do polskiego silnika najlepiej chyba stosować polskie świece
fppmen
Wiek: 38 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 473 Skąd: Z lasu
Wysłany: Sob Sty 10, 2009 18:29
te z dluzszym gwintem wejda bez podlkadek:)
w poprzedniej glowicy mialem dlugie z seicento oryginały Lancia:)
Maurycy
Uzależniony
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 1217 Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 15:58
swiece które sa produkowane w dzisiejszych czasach są nic niewarte !
czasem na allegro mozna kupic swiece z dawnych zapasów , które są niezniszczalne
ja testowalem praktycznie wszystkie swiece do malucha z krótkim gwintem i najlepsze okazały sie swiece bosha
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 16:12
dobra a moge wkrecic bez obaw z dlugim gwintem swiece?? teoretycznie tak ale w praktyce nic sie nie bedzie dzialo ??
Maurycy
Uzależniony
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 1217 Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 16:19
praktycznie nic sie nie bedzie dzialo tylko podłóż podkladki zeby swiuec a sie nie spotkała z tłokiem
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 16:38
no orginalnie jest jedna podkladka czyli pewnie lepiej bedzie jak poloze jeszcze po dwie i bedzie w tedy pewne
Maurycy
Uzależniony
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 1217 Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 16:50
zobacz jaką długosc ma krutki gwint i podłuż tyle podkladek zeby bylo tak samo
luki
:x
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3342 Skąd: Łancut
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 16:52
no wlasnie wtedy sie mneij wiecej zrownaja peoblem taki ze nia mam klucza do swiecy takeij bo mniejszy potrzebny:/
pulsarus
Potwór z Bagien
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 18:06
Ja wkręcałem długie bez podkładek i świec nie klepało no ale to był ryzyk fizyk, bezpiecznie jest dać jakieś podkładki, no jeszcze słyszałem opinie że z dłuższym gwintem wkręcone bez podkładek lepszy efekt spalania dają ale ile w tym prawdy pewnie tyle co nic
Maurycy
Uzależniony
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 1217 Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 18:08
pulsarus lepsdzy efekt spalania moze i dają ale jest on znikomy ,
są swiece na klucz 21 i te mniejsze 16
fppmen
Wiek: 38 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 473 Skąd: Z lasu
Wysłany: Nie Sty 11, 2009 20:13
ja zawsze chwale sobie iskre:)
w maluszku chodzily a w seicento zrobilem juz na iskrach ponad 50tys km i elegancko chodza bo poprzednie oryginaly przezyly mniej:)