Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ile palą wasze bryki?
Autor Wiadomość
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Nie Sie 26, 2007 16:43   

Powiedzcie łopatologicznie, co i jak zrobić, żeby palił najmniej. Teraz mam mały problemik (chyba pływak za nisko) bo jak przegazuję i puszczę to strzał z wydechu, fajnie w nocy wygląda, ale spalanie trochu gorzej bo teraz na litrze robię jakieś 10-15km. Kopa ogromnego mieć nie musi, żeby jechał bo na 1 wszędzie wjedzie :D Co i jak ustawić, oraz jaką ma mieć wysokość ten pływak? Pozdro
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sie 27, 2007 15:23   

Pogmerałem w środku, ale coś poszło nie tak, przyspieszyłem zapło o jakieś 3" znów ma kopa, obniżyłem pływak według książki do napraw maluszka. Efekt jest taki, że już nie gaśnie jak mu nagle przygazuję :) ale jak tak pogazuję, jak puszczę to gaśnie, jadę na biegu, gaz w dechę i jak puszczam, daję sprzęgło to gaśnie. Jaką dać wysokość pływaka. Pozdro i czekam na odp.
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sie 27, 2007 15:24   

Brakuje mu paliwa po zejściu na niskie obroty
 
 
polko
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sie 27, 2007 17:04   

ja z pływakiem nigdy nic nie kombinowałem bo pływak ustala ci tylko dawke w gażniku, przeczyść dysze, ustaw stosunek powietrza z gażnikem i pokręć pożniej zapłonem na włączonym silniku , jak masz gażnik ' to być moze ze własnie ta eletrokońcówka pitoli sprawe :?



a co jest na wolnych obrotach ???
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sie 27, 2007 20:56   

Już załatwiłem sprawę trochę. Wygotowałem cały gaźnik w wodzie z octem, przeczyściłem wszystkie dysze (dmuchnąłem kompresorem) Przepustnica mi się deczko przycina bo nie może zejść na sam dół i silnik ciągle ma ok 1000obr/min daję gazu to zbiera się od razu. Przesunąłem ten zapłon i ma kopa okrutnego, spala jakieś 1,5l/20km i na drugim biegu pali gumę bez problemu, aż się boję o osie żeby nie padły. Co tutaj zrobić, postaram się zmienić tą przepustnicę. Gaźnik mam zwykły, manualny :D dysze paliwa 115 a powietrza 190 czy jakoś tak, rurka emulsyjna F5 90. Żre paliwka okrutnie, zawsze miałem ten problem ;( Łańcuszek będę musiał wymienić za niedługo bo już się troszkę naciągnął. Poradźcie co i jak mam zrobić, żeby palił jak najmniej, na mocy może stracić, ale żeby tyle nie palił. Jakie dysze są najmniejsze do gaźnika??
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Wto Sie 28, 2007 15:29   

Mam możliwość załatwienia rurki emulsyjnej F2, ma bardzo mało dziurek, słyszeliście kiedyś o takiej rurce?? Co to za sprzęt??
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Wrz 11, 2007 19:13   

w gazniku wazne jest ustawienie pływaka bo albo będzie zalewało silnik albo będzie mial za mało wachy .. :) najmniejsza dysza paliwa to 115 najwiekszą mzoesz rozwiercic na 140 ... dysza powietrza 190 min... ale z nia sie nie baw ... jezeli ci gasnie jak zejdzie z obrotów... to mozliwe ze ciągnie lewe powietrze..,. sprawdz wszystkie uszczelki ( gazik , podkładka , głowica) to musi byc szczelne .... dysza biegu jałowego !! i regulacje składem mieszanki :) zapłon ustaw na znaki wtedy ci będzie mało palił ewentualnie niewiele na słuch... Pozdrawiam
 
 
 
arielsik
[Usunięty]

Wysłany: Sro Gru 26, 2007 18:08   

to czyli ile ma palic tak normalnie taki buggy??
 
 
arielsik
[Usunięty]

Wysłany: Sro Gru 26, 2007 18:09   

moze 100/100?? :) :):):) hehe
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sro Gru 26, 2007 21:48   

No nie wiem jak mu kładziesz ale mój od eleganta seryjny z nogą w podlodze to 10 spokojnie łyka :)
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Czw Gru 27, 2007 14:08   

Witam, ruraka sprzedałem już parę miesięcy temu, ale pod koniec wyregulowałem go idealnie: Przeczyściłem świece, zapłon wyprzedziłem o jakieś 3" wyczyściłem układ zapłonowy, wygotowałem gaźnik w wodzie z octem, wyregulowałem zawory i dokręciłem głowicę kluczem dynamometrycznym. Ruak po tych modyfikacjach i ustawieniu gaźnika wedle moich potrzeb spalał 3-4 litry jak jeździłem bardzo spokojnie po równej drodze, gdy wjechałem na górki i błota, palenie gumy i popisywanie się przed kolegami zrywnością maszyny to max 6litrów. Można zejść mniej ale wtedy będzie mułowaty. Maluszek musi spalić żeby jechać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax