bo ty użyles jakichs zwyklych plastikowych rurek . do hydrauliki sa szare rurki plastikowe odporne na temp. ja u siebie co prawda krótkie odcinki laczylem rurami chromoniklowymi i węzami , zajebiste rozwiazanie
no tak ja mieałem szare rury ale czy odporne na temp to nie wiem wole zrobic z metalowych całosc i zamiast 14 elasrycznych złaczy miec tylko 4
mavioso [Usunięty]
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 21:39
Chyba metalowe rury będą najlepsze....ale radze łączenia węży umieszczać z dala od miejsca siedzącego, a jak już trzeba zastosować łączenie gdzieś blisko to warto zastosować osłony....teraz stosuje się układy ciśnieniowe i w razie uszkodzenia węży można się nieźle poparzyć tryskającą wodą.
Co do chłodnicy....zmierz sobie wielkość oryginalnej chłodnicy, jeśli ta nie będzie się zbytnio różniła to ją zastosuj, tylko sprawdź czy skoda 120 też ma układ ciśnieniowy( odporność chłodnicy na wyższe ciśnienie i temp)
Ja mam chłodnicę za głową ( silnik z kadeta 1,6 S ), węże i część plastikowa chłodnicy osłonięte ( osłony tworzą przy okazji "łapacze wiatru" )....
....zastosowałem także dodatkowy włącznik do załączania wentylatora.....w razie gdy się zakopie, bądź jeżdżę w grząskim terenie z niewielkimi prędkościami a jest gorąco załączam na stałe wentylator...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum