Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
moduł zapłonowy duzo daje
Autor Wiadomość
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 18:50   moduł zapłonowy duzo daje

Witam!

Kiedys gadałem z StMichel na temat modułu zapłonowego i doszedłem do wniosku ze tez skusze sie na budowe takiej zabawki. Najpierw troche teori:

http://www.126fan.pl/www/moduly.htm#4



a o to moj projekt









a o to schemat z jakiego z kożystałem

http://obrazki.elektroda.net/28_1221579761.jpg

a o to moj wzór płytki w skali 1:1



wszystko działą bez zastrzerzen sprawdzane miernikiem... najlepsze w tym to ze napiecie jest o ok 55 mniejsze niz na zalianiu, wiec mozna ominoc kabel oporowy

jak zamontuje i odpale dam znac

jak ktos pokusi sie o zrobienie to musi na końcu zalec cała płytke by wilgoc sie nie dostała... płytke bardzo łatwo zrobic.. pozdrawiam

Pozdrawiam i czekam na komentaze i pytania
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 22:36   

no ładnie ładnie ... do czego sie to podpina ... czytałem wczesniej o takikm module i prawdopodobnie silnik ma lepiej pracowac
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 06:19   

sa 4 kable 1 do + 2 do - 3 do wejscia cewki tam gdzie powiniem byc podłączony przerywac a 4 do wyjscia przerywacza









Oto jedna wypowiedz urzytkownika z forum elki:

Cytat:
No więc tak. Założyłem ten moduł zapłonowy do mojego pojazdu. Opiszę po krótce zmiany jakie zauważyłem. Otóż rozruch zimnego silnika jest po prostu o niebo lepszy, nawet nie potrzeba ssania używać. Jeden obrót i silniczek chodzi równo, nie kicha, nie kaszle Very Happy Po rozgrzaniu obniżyłem nieco obroty, silnik tyka jak zegarek. Podczas jazdy na średnich i wysokich obrotach zmian jako takich nie widać, ale co się dzieje gdy jedziemy np. na trzecim biegu z prędkością 20-30km? Czuć że silnik ma chęć jechać, nic nie przerywa, nie dusi się jak miało to miejsce wcześniej. Przy małych prędkościach widać kolosalną różnicę. Silnik rozgrzany pali dosłownie na "pół obrotu" rozrusznikiem, ręką go można odpalić Very Happy Żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem (po zamoczeniu układu wszystko działa). Czytałem, że podobno ten moduł ma niby zmniejszać spalanie itp. nie wierzę w to, ale przy rozruchu jest bardzo pomocny. Mogę spokojnie polecić taki moduł każdemu, tani,

łatwy i szybki do zrobienia"
 
 
 
Szuler17 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 372
Skąd: Wyszków
Wysłany: Wto Paź 21, 2008 19:21   

Moje słowa :) Naprawdę warto zrobić i założyć taki moduł.
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Paź 21, 2008 23:24   

Szuler17 napisał:
Moje słowa :) .


To prawda
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax