Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze skrecaniem...
Autor Wiadomość
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 13:37   Problem ze skrecaniem...

Mam taki problem polegający na tym że koło zewnętrzene ma wiekszy promień skretu od koła wewnętrznego zamiast na odwrót. Skutkiem jest to że rurowiec osuwa się przy max skręcie nawet jak sie go pcha. A już nie mówie że cięzko jest upchać podczas skrętu go. Co jest nie tak. Co mam zmienić? Prosze o pomoc.

w moim bolidzie α(alfa) jest wieksza od β(Bety). a powinno byc odwrotnie



http://obrazki.elektroda.net/0_1198313017.jpg
 
 
StMichel



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 173
Skąd: Dankowice
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 17:28   

Pokaż no foty kierowniczego.
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 17:55   

a o co Ci chodzi konkretnie ? narazie foto nie moge zrobic ale bedzie w tygodniu zwrotnice mam z malucha tyle ze odwrotnie załozone prawa na lewo lewa na prawo i maglownica prawdopodobnie z golfa2
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 19:21   

hmm tez to miałem dletego ze nie masz liswy kierowniczej równo z drążkami na zwrotnicy jak kołą sa proste, ed musisz rozelgulowac zbieznosc kół ale i tak przy 2 wachaczowych to nie przeszkadza.
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 20:02   

jajek zle mnie zrozumiales nie chodzi mi o to ze jak zawiecha pracuje to koła same skrecaja
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 20:10   

zle zamocowałes przekładnie listwową ... musisz ją wyciagnąc nastyepnie krecic i liczyc obroty wałka wielowypustowego , ustaw tak zeby w jedną strone było tyle samo obrotów co w druga ...

mozesz to wczesniej sprawdzic krecac kierownica i liczac ile obrotów jest krecąc w prawą strone a ile kręcąc w lewą ..
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 21:18   

kurcze dalej nie rozumiecie o co mi chodzi :P maurycy chodzi o to ze jedno kułko skreca wiecej niz drugie tak powinno byc ale zawsze wewnetrzne koło wiecej skreca a umnie jest odwrotnie
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 21:38   

MAuryc dobrze mówi ale w przypadku kiedy w jedną strone ci źle skręca jak opisujesz a w drugą odwrotnie. Pisz dokładnie czy w obydwie strony jest ten sam efekt chodź nie powinien
 
 
 
StMichel



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 173
Skąd: Dankowice
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 22:02   

Czyli mam rozumieć że maglownica za osią jest? Daj to normalnie, zwrotnice oryginalnie jak w maluchu czyli lewa na lewą stronę a prawa na prawą, a maglownicę przed oś i wysuń ją delikatnie w przód by drążki kierownicze nie były na jednej linii z maglownicą.



A jeżeli masz już za osią zostaje ją dać bliżej osi i ewentualnie trzeba zmienić kąt pochylenia sworznia zwrotnicy...
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pon Wrz 15, 2008 22:14   

masz maglownice z golfa wiec prawdopodobnie skracałeś drązki ... Jeden drązek masz krótszy ! albo tak masz ustawione na gwincie...
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Wto Wrz 16, 2008 12:40   

Lewa i prawa zwrotnica fabrycznie mają z tyłu większe wcięcia. Zakłądając je odwrotnie obróciłeś całość o 180" więc nie dziw się że prawe koło bardziej zabiera jak lewe. Musisz obrócić zwrotnice tak jak ma być inaczej żadnymi cudami tego nie naprawisz.
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 20:16   

fotki jako takie ale cos widac



tak było przed :

http://img70.imageshack.u...imag0304qe5.jpg



tak było po przerobieniu maglownicy tej samej co była przedtem + odwrócenie zwrotnic i reszta bebechów

http://img184.imageshack....imag0307ta2.jpg

wszystko upchnołem z przodu zeby miec jak najlepszy rozkład masy przód/tył no i z tyłu nie było miejsca na bak

http://img70.imageshack.u...imag0309ll0.jpg
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 21:53   

i co dało to cos?
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 22:14   

Jakim cudem to prawidłowo działa ?? Jezeli mówisz ze ta listwa jest z golfa to jesli ją przełozyłes do przodu to kręcąc kierownica w prawo koła skrecają sie w lewo i na odwrót ... Musiałbys zamontowac maglownice do góry nogami
 
 
 
StMichel



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 173
Skąd: Dankowice
Wysłany: Czw Wrz 18, 2008 22:57   

I zrobić anglika, czyli kierę po prawej :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax