Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Małe szybkie 4x4 z czego budować?
Autor Wiadomość
stachura44 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 184
Skąd: Bobolice-Radwanki
Wysłany: Nie Sty 06, 2019 17:25   

Zawsze mozsz spiąc silnik z moto ze skrzynia z samochodu . http://s1132.photobucket....c?sort=3&page=1 http://s1132.photobucket....y?sort=3&page=6 w tych przypadkach skrzynia z vovlvo 740 dyfry z audi z machaniczna blokada zrobiona z silniczka wycieraczek :) Co do silników to nie ma co sie pchac w bóg wie jakie moce .Lekki pojazd 100hp + dobrze dobrane przełozenia i odjedziesz landary z 4,4 V8. poza tym jak dasz mocny silnik to szybko bedziesz musiał wymienic lekkie elementy napedowe na cieższe.ma teraz samca z silnikiem liany cos koło 110hp. reduktor 4.16 i 4.8 w dyfrach i nic wiecej mi nie potrzeba. Fajny ,lekki krótki mocny zestaw wychodzi ze skrzyni bmw i silnik z audi 1.8 /1.8T
 
 
 
wiesko126 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 416
Skąd: mazury
Wysłany: Pon Sty 07, 2019 06:35   

ja gdybym widział ten filmik rok temu , podobnie bym robił
sil, motocykla skrzynia auta , dyfry audi , lekka rama (bryła mi się podoba ) fajnie rozwiązany napęd goścu ma sporo filmików z nim z budowy na swoim kanale :roll:


https://www.youtube.com/w...6wcW2gdZgrl-pvk
_________________
GALERIA

https://photos.app.goo.gl/UvuhpNA6pq8y6O1H2




https://photos.google.com/album/AF1QipPigEHD7yRsqVehI21eJrJn4flWyUyZckX4Lots
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Pon Sty 07, 2019 09:29   

Fajnie przemyślane. Silnik moto i jest normalny wsteczny, reduktora nie trzebabo jest bardzo duży wybór przełożenia. Do tego blokady.
_________________
Album barracuda RC
https://photos.google.com/share/AF1QipNgVRD7Ju6tNUM1mqX3RQmPIGEvh8gRqGKLbFi7Q27iA45Cvhp6TW1d17HkHXdSDg?hl=pl&key=a2NNQmlKTktOUXNuVGlhY0dqM3VrYk5ObU1tX3B3
 
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Pon Sty 07, 2019 11:43   

Wiesiu, ile waży Twój silnik d16 bez skrzyni? Myślę że rożnica w masie pomiędzy gsxr1000, a d16, lub k20, będzie nie większa niż 50kg, a kombinacji mniej. Możliwości hondy wiadomo, 200, 300 i więcej koni. Ramę i resztę można robić jak pod masę moto.
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
wiesko126 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 416
Skąd: mazury
Wysłany: Pon Sty 07, 2019 15:38   

myślę ze 60 kg kompletny z osprzętem :D

stachura44, nierób sterowania blokadami , na silniczkach :D tylko jak masz wolnossaka , zasilanie -sterowanie z kolektora na podciśnienia (mam tak obecnie , siłowniczki pneumatyczne mają , taki plus że zapina bez kłopotu blokadą , podczas jazdy , dając na silniki elektryczne można uszkodzić wodziki :p ja będę trochę sterowanie blokady przerabiał na kompresorek , bo przez silnik turbo :0 )
_________________
GALERIA

https://photos.app.goo.gl/UvuhpNA6pq8y6O1H2




https://photos.google.com/album/AF1QipPigEHD7yRsqVehI21eJrJn4flWyUyZckX4Lots
 
 
stachura44 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 184
Skąd: Bobolice-Radwanki
Wysłany: Sro Sty 09, 2019 12:14   

Wiesiu .Nawet mi to przez mysl nie przeszło .Uznaje 2 rodzaje blokad .spawlock ) albo załanczane pneumatycznie z kompresora
 
 
 
wiesko126 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 416
Skąd: mazury
Wysłany: Sro Sty 09, 2019 16:35   

stachura44, nie jestem pewien (nie pamiętam ) widełki blokad chyba z tworzywa , większośc :p
ja teraz dorwałem baniak audi z zawieszenia , mam już kompresor , przerobiony presostart , reduktor , na dniach wszystkie złączki i będę robił oddzielne sterowanie blokadami , i będzie jak ,może do zawieszenia , jak znalazł :)
_________________
GALERIA

https://photos.app.goo.gl/UvuhpNA6pq8y6O1H2




https://photos.google.com/album/AF1QipPigEHD7yRsqVehI21eJrJn4flWyUyZckX4Lots
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Sty 11, 2019 23:30   

po co się bujać pneumatyką, jak można również zastosować słowniczki centralnego zamka
 
 
 
stachura44 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 184
Skąd: Bobolice-Radwanki
Wysłany: Pon Sty 14, 2019 17:17   

Przynajmniej masz pewność że dopnie blokade do końca ;) i nie zrobi sie zwarcie jak w przypadku siłowniczków . Najprościej mozna zrobić załanczanie blokady dzwignia na linke ale to już w ogóle badziewne rozwiazanie . Dodatkowo mozna podłaczyc kompresor pod odpowietrzniki dac minimalne cisnienie w mostach reduktorze i skrzyni zeby zwiekszyć szczelność podczas wodowania
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax