Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Projekt buggy fiat Lancia 1.1 mpi
Autor Wiadomość
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
  Wysłany: Czw Paź 11, 2018 20:33   Projekt buggy fiat Lancia 1.1 mpi

Witam,
Ostatnio zakupiłem silnik od fiata Lanci 1.1mpi, postanowiłem na nim zbudować buggy domyślnie z rurek 1 i 3/4 cala a podwozie z 4x4x3 jak myślicie wytrzyma?
Mam już mniej więcej rozrysowane co i jak na kartce może ktoś kto się lepiej zna trochę doradzi :D póki nie zaczołem budować.

pare fotek:
https://drive.google.com/drive/folders/13ZQGvzBfBgbMPg00sDiAdfj8GYFrWsGI?usp=sharing
Ostatnio zmieniony przez Mateusz45 Czw Paź 11, 2018 20:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Czw Paź 11, 2018 20:36   

Musisz ustawić galerie na publiczną.
 
 
 
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw Paź 11, 2018 20:41   

poprawione
_________________
https://drive.google.com/open?id=13ZQGvzBfBgbMPg00sDiAdfj8GYFrWsG
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pią Paź 12, 2018 10:58   

Calowe i 3/4 dadzą radę spokojnie, jednak ja bym rozważył użycie 5/4, wytrzymałość większa a też wygląda lepiej taka grubsza rura :)
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią Paź 12, 2018 11:31   

ja jednak wolę rury mniejsze a grubościenne bo jakoś wymyślnie tymi elektrodami i spawarką z giełdy za 200zł wymyślnie ładnie nie spawam ale dzięki za sugestię :)

[ Dodano: Pią Paź 12, 2018 21:00 ]
Dziś zakupiłem 12m profila 4x4x3 i zaczołem budować podwozie ( wszystko w galerii :) )
_________________
https://drive.google.com/open?id=13ZQGvzBfBgbMPg00sDiAdfj8GYFrWsG
 
 
SpeedManiak 


Wiek: 32
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: Sob Paź 13, 2018 09:32   

Dach i przednie słupki również zrobiłbym z rury 1", 3/4" tylko jako stężenia.
W razie dachowania masz pewniejszą klatkę.
_________________
Buggy V6 2.7 BiTurbo
https://photos.app.goo.gl/p1gRRg2MLDvtxNlv1
Buggy V6
https://plus.google.com/photos/105252956210648137795/albums/6008446441374787617?banner=pwa&hl=pl
 
 
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob Paź 13, 2018 18:34   

okej, w sumie i tak to nieduża różnica w kosztach więc jak ktoś kieedyś napisał na forum "lepiej dać 10 zł więcej niż leżec na ojomie :0"

[ Dodano: Sob Paź 13, 2018 19:37 ]
a i mam pytanie myślalem nad ustawieniem silnika poprzecznie dyfer zaspawać do tyłu wypuścić z jednej półosi wyjscie do tylnego mostu np takie jak były przy audi a4 b4 i normalnie zrobić półosie przez co można dać większe koła a w moich realiach wolniejszy bieg też się przyda, 150 jeździł tym nie będe co myślicie o moim pomyśle?
_________________
https://drive.google.com/open?id=13ZQGvzBfBgbMPg00sDiAdfj8GYFrWsG
 
 
ja6138


Dołączył: 11 Lis 2011
Posty: 26
Skąd: podlasie
Wysłany: Sob Paź 13, 2018 20:09   

W takim układzie bedzie 3-4 razy wolniejsz, a jak dasz dużo wieksze koła to pólosie bedziesz kupował hurtowo. Były już takie konstrukcje w dziale 4x4 np. Disel Power.
 
 
 
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob Paź 13, 2018 21:02   

A macie jakieś pomysły na zwolnienie tego motorka? z racji iż na 13 to tak średnio będzie jechać :P

[ Dodano: Nie Paź 14, 2018 17:45 ]
https://sprzedajemy.pl/wozek-sanki-tyl-opel-omega-b-2-0-16v-136km-oksa-2-6bea9f-nr54842883

panowie a jakby wywalic te sanki zabrac piasty z tym mostem zlaczyc tak jak mówiłem 16 koła v-Max myśle 70 mi wystarczy a motorek 55 kunia nie powinien urwać półosi od silnika który miał 135 kucy. i wstawić wielowachacz bo myślę że zamontowanie takiego czegoś będzie korzysniejsze od moich kolumn z golfa 3 na ropie 1.9...
 
 
bartek280395 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Wto Paź 16, 2018 18:34   

I co Ci to da?

Przegub z tylnonapedowki ma bardzo maly zakres ruchu.
Wieloklin nie bedzie pasował. A piasty i tak musisz zrobić customy.
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
Wysłany: Wto Paź 16, 2018 19:22   

ja mówię że kupie poprostu całe sanki przegłuby piasty itp itd silnik będzie miał nwm jak orginalnie przy takim audi a4 b6 były 17 cali ja wstawię ciut większe 20 cali większy prześwit akurat na moje tereny i jeden wolniejszy bieg no i napewno większy moment obrotowy na kółkach :D oraz moim zdaniem takie większe kółka z dolanym bierznikiem na np quada się fajniej pręzętują niż takie 13 niczym u malucha :P

EDIT!!!:

Panowie jest problem, mianowicie nigdzie nie mogę dorwać takiego mostu kompletnego poniżej 500zł znacie jakieś inne portale aukcyjne niż (Sprzedajemy, olx, allegro)
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Sro Paź 17, 2018 18:35   

wybij sobie to z głowy i zrób jak człowiek...
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
Wysłany: Sro Paź 17, 2018 18:36   

Co masz na myśli :P
lub jak inaczej zwolnić coś takiego by ciagneło na 1 oś, u mnie się zawsze wolny bieg przyda, a bynajmniej na buggy z malucha zawsze w lesie było upalane sprzęgło przy wolnej jeździe.

EDIT!!!:

mam jednak inny pomysł u dziadka na strychu znalazł się most od forda transita do tego dokupiłbym reduktor od suzuki jimmy, tylko pytanie będzie to jakoś dzialać? oraz z tego co wiem jimmy miał chyba pare przełożen w reduktorze? może ktoś wie podacie? z góry dzięki.
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Czw Paź 18, 2018 06:56   

W reduktorze są dwa przełożenia szybsze i wolniejsze.
Położenia dźwigni to 2wd (szybsze), 4wd (szybsze) i 4wd L (wolniejsze).
Reduktor nie ma mechanizmu różnicowego.
 
 
 
Mateusz45 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 36
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw Paź 18, 2018 08:07   

Zuh, jak widzi ci się pomysł z tym reduktorem mostem od transita na kołach 20?

EDIT!!!:

znalazłem kompletne sanki od audi a4 b6 quattro i reduktor z jimny koła ok. 20 jak widzi wam się prędkość takiego czegoś?maxymalne obroty silnika 7k jeździło to na 13 5 bieg ok 150

EDIT!!!:

Panowie rozmyślałem tylne wachacze raczej zrobię górny i dolny wywalając mcPerson mocowania piast zrobie takie jakie ma sruba przy swoim vfr750 tylko górne mocowanie tej "buki" w wielu przypadkach np. u DanioXD przy jego blackbirdzie górne mocowanie jest na unibalu. Może ktoś podać link do takiego uniballa? bo czytałem kiedyś na forum że kupywali te ustrojstwa po 25 zł za sztukę a jedyne najtańsze obecnie na allegro to te za 60 - 90 zł za sztukę
Ostatnio zmieniony przez Mateusz45 Pią Paź 19, 2018 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax