Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
pierscienie tłokowe wymiana na nowe czy cos to da
Autor Wiadomość
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 00:13   pierscienie tłokowe wymiana na nowe czy cos to da

Witam!

zastanawiam sie nad wymianą pierścieni tłokowych i mam pytanie czy to da jakieś pozytywne skutki
 
 
 
bajo24 


Wiek: 36
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 116
Skąd: Tczew
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 01:56   

a co olej juz bierze?? czy dzwonią?? bo jezeli nie to niewidze sensu wymiany :P
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 10:44   

jezeli masz słabe cisnienie sprezania to mozna wymienic ale do tego dochodzi przy okazji zmiana cylindrów na nowe lub je przeszlifowac .. robota głowicy tj. uszczelniacze zaworowe . frezy na gniazdach , dotarcie zaworów ... Wówczas bedziesz mial piekne cisnienie ale jezeli wał jest w nienajlepszym stanie to zacznie stukac dzwonic bo bedzie mial cięzej obrucic nowym tłokiem , to samo swoznie tłokowe ,one tez moga stukac , wiec jedno ciagnie za sobą nastepne dlatego najczesciej robi sie remont kapitalny aby miec pewnosc ze wszystko bedzie ok ...



Ja osobiscie samych pierscieni pod stare cylindry bym nie zmieniał ...
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 20:44   

Za pierścienie dasz tyle co za kolejny silnik na części. Pomyśl i poszukaj na szrocie
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 21:54   

nowe pierscienie kosztują 25 zł a za tyle to nawet głowicy nie kupisz ;]
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 01:51   

znaczy sie nie o to chodzi nic nie dzwoni tylko robie sobie taką kapitalke + tunig <nowe uszczelki uszczelniacze toczonye koło zamachowe planowanie głowicy czy jakos tak, i zabawa z układem zapłonowym wydechowym przeróbka gaźnika itp. myslałem ze nowe pierścienie cos dadza na allegro sa jakieś pierścienie 2 szlif za 20zł czy to sie opłaca
 
 
 
piotrek350


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 398
Skąd: Z TORU
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 12:02   

tuning silnika z maluszka nie ma kapletnego sensu moim zdaniem lepiej jest kupic za ta kase jeszcze dwa silniki i puzniej po zajechaniu jednego wsadzac drugi itp lub poprostu zainwestowac troche kasy w silnik motocyklowy lub inny z samochodu o małej pojemnosci



Pierscienie radze zmienic 20zl to nie majatek a stare przegzane i wogóle nie sa zbyt pewne :)
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 14:59   

to dopiero nie ma sensu , jesli zmienisz pierscienie (musisz wiedziec na który szlif kupic pierscienie , mozliwe nawet ze masz nominała ) a niewiadomo w jakim stanią są tez cylindry , wówczas automatycznie cisnienie sprezanie wzrasta a ze zawory są stare i nieszczelne ,całe cisnienie bedzie uciekac pzrez te własnie zawory powodujac przedmuchy i nadpalenie zaworó i gniazd zaworowyuch ...



moja rada jesli chcesz juz zmienic pierscienie to zrób pprzy okazji głowice , to niewielki koszt a duzo pomoze :)
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 16:09   

silnik kupi już od 50zł w miare dobry, polko kupił za flaszkę (20zł) a całego malucha za 100zł można uświadczyć. Szukać, szukać i jeszcze raz szukać
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 19:04   

mam w dupie kupowanie 2 silnika to dopiero bez sens, jak mi starczy jeden jak ten dorze chodzi tylko chce podwyższyć parametry, ale widać ze z wami to nie rozmowa,
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 19:12   

Jasne ze chcesz wyremontowac stary silnik a hnie kupowac innego , dlatego ci pisze , zmien pierscienie i zrób głowice i bedzie dobrze :)
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 13:50   

mozna jasniej na temat głowicy.. czy tylko zdjac zawory wiczyscic zawory i miejsce na głowycy gdzie przylegają zawory?? czy cos jeszcze... i zabardzo nie mam jak zdjac ich, czy zrobic sobie do tego maszynke
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 14:15   

Jak zdejmowac zawory napisalem ci na GG maszynka sluzy do zakladania sprezyn zaworowych ...



Musisz wyciągnac zawór ładnie go wyczyscic , zakladajac go na wiertarke i przykladając papier scierny , na koncu przyłuz drobny papierek np 400 zeby wygładzic zawór (nie czysc za bardzo przylgni grzybka)

nastepnie musisz załatwic sobie z jakiegos warsztatu albo sklepu paste do docierania zaworów o oznaczeniu "0" są tez "1" "2" w zaleznosci od grubosci ziarna ściernego , jesli gniazda zaworowe mają duze wzery uzyj pasty o oznaczeniu "2" lub wiecej a nastepnie "0"



Smarujesz cieniutko gniazdo zaworowe pasta zakladasz zawór na tronku zawortu zakladasz wiertarke i krecisz wiertarka powoli sprawdzając w jakim stopniu gniazdo zostało dotarte z zaworem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax