jezeli masz słabe cisnienie sprezania to mozna wymienic ale do tego dochodzi przy okazji zmiana cylindrów na nowe lub je przeszlifowac .. robota głowicy tj. uszczelniacze zaworowe . frezy na gniazdach , dotarcie zaworów ... Wówczas bedziesz mial piekne cisnienie ale jezeli wał jest w nienajlepszym stanie to zacznie stukac dzwonic bo bedzie mial cięzej obrucic nowym tłokiem , to samo swoznie tłokowe ,one tez moga stukac , wiec jedno ciagnie za sobą nastepne dlatego najczesciej robi sie remont kapitalny aby miec pewnosc ze wszystko bedzie ok ...
Ja osobiscie samych pierscieni pod stare cylindry bym nie zmieniał ...
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 20:44
Za pierścienie dasz tyle co za kolejny silnik na części. Pomyśl i poszukaj na szrocie
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 01:51
znaczy sie nie o to chodzi nic nie dzwoni tylko robie sobie taką kapitalke + tunig <nowe uszczelki uszczelniacze toczonye koło zamachowe planowanie głowicy czy jakos tak, i zabawa z układem zapłonowym wydechowym przeróbka gaźnika itp. myslałem ze nowe pierścienie cos dadza na allegro sa jakieś pierścienie 2 szlif za 20zł czy to sie opłaca
tuning silnika z maluszka nie ma kapletnego sensu moim zdaniem lepiej jest kupic za ta kase jeszcze dwa silniki i puzniej po zajechaniu jednego wsadzac drugi itp lub poprostu zainwestowac troche kasy w silnik motocyklowy lub inny z samochodu o małej pojemnosci
Pierscienie radze zmienic 20zl to nie majatek a stare przegzane i wogóle nie sa zbyt pewne
to dopiero nie ma sensu , jesli zmienisz pierscienie (musisz wiedziec na który szlif kupic pierscienie , mozliwe nawet ze masz nominała ) a niewiadomo w jakim stanią są tez cylindry , wówczas automatycznie cisnienie sprezanie wzrasta a ze zawory są stare i nieszczelne ,całe cisnienie bedzie uciekac pzrez te własnie zawory powodujac przedmuchy i nadpalenie zaworó i gniazd zaworowyuch ...
moja rada jesli chcesz juz zmienic pierscienie to zrób pprzy okazji głowice , to niewielki koszt a duzo pomoze
KrzysztofSS [Usunięty]
Wysłany: Nie Wrz 07, 2008 16:09
silnik kupi już od 50zł w miare dobry, polko kupił za flaszkę (20zł) a całego malucha za 100zł można uświadczyć. Szukać, szukać i jeszcze raz szukać
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 19:04
mam w dupie kupowanie 2 silnika to dopiero bez sens, jak mi starczy jeden jak ten dorze chodzi tylko chce podwyższyć parametry, ale widać ze z wami to nie rozmowa,
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Wrz 13, 2008 13:50
mozna jasniej na temat głowicy.. czy tylko zdjac zawory wiczyscic zawory i miejsce na głowycy gdzie przylegają zawory?? czy cos jeszcze... i zabardzo nie mam jak zdjac ich, czy zrobic sobie do tego maszynke
Jak zdejmowac zawory napisalem ci na GG maszynka sluzy do zakladania sprezyn zaworowych ...
Musisz wyciągnac zawór ładnie go wyczyscic , zakladajac go na wiertarke i przykladając papier scierny , na koncu przyłuz drobny papierek np 400 zeby wygładzic zawór (nie czysc za bardzo przylgni grzybka)
nastepnie musisz załatwic sobie z jakiegos warsztatu albo sklepu paste do docierania zaworów o oznaczeniu "0" są tez "1" "2" w zaleznosci od grubosci ziarna ściernego , jesli gniazda zaworowe mają duze wzery uzyj pasty o oznaczeniu "2" lub wiecej a nastepnie "0"
Smarujesz cieniutko gniazdo zaworowe pasta zakladasz zawór na tronku zawortu zakladasz wiertarke i krecisz wiertarka powoli sprawdzając w jakim stopniu gniazdo zostało dotarte z zaworem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum