Tak jak pisze kolega
Po sprzedaniu zbędnych części z auta silnik i reszta został mi praktycznie za darmo
Co to awaryjności no to nie wiem xD okaże się potem z przegrzewaniem nie powinno być problemu po zamontowaniu dużej chłodnicy na panewki można zobaczyć przed złożeniem buggy no a nawet jak by się rozleciał to bardzo szkoda nie BD no bo kosztował tylko trochę pracy przy rozbiórce no i da się w nim łatwo podnieść moc
Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Sty 19, 2018 21:51
Precyzja to raz bo za każdym prostowaniem kół kierownica będzie w innej pozycji jadąc na wprost.
Dwa to tragiczna dynamika, spowodowanym oporem przepływu oleju chociażby w przewodach
nie sprawdzałem jeszcze przełożeń ale niedługo to zrobię
rozebrałem ostatnio skrzynię z volva żeby zobaczyć jak to wygląda
no ale trochę się rozczarowałem myślałem że zębatki są nałożone na wieloklinie czy coś niestety po zdjęciu segera okazało się że są wciśnięte na ciepło czy coś
plan był taki żeby zaznaczony wałek wysłać do firmy która dorobiła by taki sam tylko dłuższy który wychodził by z tyłu skrzyni i dalej napęd szedł by do reduktora no ale nie przewidziałem takiego mocowania zębatek na nim no i zastanawiam się co robić
[ Dodano: Nie Sty 21, 2018 14:59 ]
Wyświetlają się wam zdjęcia w poście bo ja ich nie widzę ?
Ostatnio zmieniony przez tomson Nie Sty 21, 2018 16:57, w całości zmieniany 7 razy
W terenie robi dość fajnie - jest mocny, kręci się lekko. Ja mam akurat zrobione na dwóch siłownikach, aby przy kręceniu zarówno w lewo jak i w prawo była taka sama ilość obrotów kierownicy, ale fakt. jak masz połączenie kierownicy z kołami za pomocą przekładni i drążków, to jest to układ bardziej precyzyjny, dużo szybciej reagujący oraz bardziej przewidywalny.
Swoją drogą... Jajek, orientujesz się co takiego jest w tych pojazdach u amerykańców, że oni potrafią na układzie kierowniczym hydraulicznym poruszać się z dużymi prędkościami ? na pewno fakt, że tam przede wszystkim wszystko policzone i odpowiednio do siebie dobrane, ale co poza tym?
kiedyś widzialem taki swap. tylko ze to nie jest takie proste , trzeba zespawac ze sobą dzwoń z volvo zdzwonem z BMW . jak przypomne sobie gdxie to napisze.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Wto Sty 23, 2018 20:43
ze skrzyni z przednio napędowego , mało da się dzwona odzyskać
najprościej redukcja , dobór zamachu (średnica i moduł uzębienia wieńca , ilość otworów mocujących zamach )
tarcza w komplecie ze skrzynią
BMW ma gruby wielowpust
volvo tylnonapędowy zazwyczaj (w dislu) , silniki większe pojemności więc raczej nie będzie pasował z 2.0 T4 (ale mogę się mylić )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum