Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dwa krótkie pytania
Autor Wiadomość
Piranha 


Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 87
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 21:31   Dwa krótkie pytania

Witam mam do was takie dwa pytania:
1. Od czego zastosować bak do buggy?
2. Jaką mam zastosować nakrętke (chodzi o klase) do śruby 10.9 dodam że jest to śruba w zawieszeniu?
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 21:40   

Bak najlepiej jest wyspawać, tak by Ci tam ładnie pasował. Możesz go zrobić ze blachy stalowej, rury stalowej (ja tak mam, ważne są wyloty z baku po obydwu stronach), blachy aluminiowej albo kupić plastikowy. Możliwości jest wiele,
Co do nakrętki to zarzuć tam taką z wkładką poliamidową i będzie ok. Ogólnie to nakrętka tam nie ma jakiegoś dużego znaczenia, bo główne siły i to ścinające przenosi śruba. Jak chcesz mieć bardziej pro, to możesz założyć te nakrętki samozacinające, na pewno są twardsze od zwykłych, kumpel miał takie z niemiec, pewnie dostaniesz gdzieś na allegro.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
Łukaszs 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 115
Skąd: olkusz
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 22:35   

Ja bak mam z gaśnicy mieści 7,5 litra PB do pozyskania na pobliskim złomie w niskiej cenie
Jest szczelna i nie skorodowana od wewnątrz
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Cze 20, 2017 23:34   

Łukaszs napisał/a:
z gaśnic
to już lepsza po butli freonowej 12-15l
 
 
 
kazek_134 
Majsterkowicz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 471
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Cze 21, 2017 07:06   

Kolega MichalakTM spawa na zamowienie zbiorniki paliwa;p
_________________
Buggy 1.8T

My buggy ST3

Facebook
 
 
Łukaszs 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 115
Skąd: olkusz
Wysłany: Sro Cze 21, 2017 18:28   

jajek napisał/a:
Łukaszs napisał/a:
z gaśnic
to już lepsza po butli freonowej 12-15l

Specjalnie taka butlę przywiozłem i leży bez użyteczna, tylko dlatego wiozłem gaśnicę że mieści się za fotelem
 
 
michalgosc 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 34
Skąd: Zamość
Wysłany: Nie Lip 02, 2017 10:59   

Panowie a ja też mam krótkie pytanie
Duża część buggy z silnikiem z moto to honda vfr750 czy silnik z przebiegiem100tys km z 94roku będzie dobrym rozwiązaniem dla mojego megaladona? Czy szukać czegoś z mniejszym przebiegiem?
 
 
swiatequ94 


Wiek: 29
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 12
Skąd: Chodecz
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 00:07   

Dlaczego ma być zły ? Jak dobrze chodzi to dlaczego nie , jak masz możliwość kupienia za "grosze" to kup i jak zajedziesz to kupisz drugi :) Sam myślę nad bakiem z gaśnicy :D
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 01:50   

Wydaje mi się, że powinieneś sprawdzić dodatkowo kompresję i wtedy będziesz miał jakiś pogląd na stan silnika.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
mm1234 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 71
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 12:30   

ja tam nigdy nie patrzę na przebieg :D

w aucie lepsze 150tys z auta regularnie serwisowanego , niż 50 tys z takiego którym co światła ktoś pali kapcia :D to samo z motocyklem , ja bym się nie bał przebiegu , masz możliwość to odpalić jeszcze czy leży luzem już ?
 
 
michalgosc 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 34
Skąd: Zamość
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 18:13   

Jest cały motor po ślizgu połamane owiewki i uszkodzony bak odpala ładnie chodzi "na ucho" ale znawcą nie jestem.

[ Dodano: Pon Lip 03, 2017 18:16 ]
Takie cos chyba sie zdecuje
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 19:05   

Moto jak moto, silnik raczej nie miał jak ucierpieć, jak tylko ładnie chodzi to nie ma się co zastanawiać jak cena dobra. Zobacz sobie też na ceny silników od vfr bo są tanie i żebyś nie przepłacił. Bak to tam nic bo i tak nie powinno się ich wykorzystywać w buggy bo wyglądają jak wyglądają.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
swiatequ94 


Wiek: 29
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 12
Skąd: Chodecz
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 19:08   

Jak chodzi to brać :)
 
 
mm1234 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 71
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pon Lip 03, 2017 23:08   

zmierz kompresje , osłuchaj głowicę czy nie dzwoni , ucho do karteru na wolnych i czy nie ma takich regularnych uderzeń ( korba ) , zobacz do chłodnicy czy nie ma mleka , czy na zimnym silniku nie lecą bąbelki , obejrzyj czy nie ma wycieków czy gdzieś coś nie jest pęknięte na deklach bo dekle są z magnesium i są niespawalne

pamiętaj że VFR ma rozrząd na kołach zębatych jak coś puka z okolic cylindrów to napewno nie łańcuszek rozrządu :D

jaki hajs za to ?
 
 
michalgosc 


Wiek: 43
Dołączył: 05 Lut 2017
Posty: 34
Skąd: Zamość
Wysłany: Wto Lip 04, 2017 05:29   

Dzięki za rady motorek od Holendra regularny serwis jakies tam faktury w na tygodniu podjadę bo
350 euro to raczej tanio.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax