Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 19:02 Silnik Honda Civic VI 1,4- jak odpalić wyjęty silnik
Kieruje dziś do Was pytanie, jak w prosty sposób odpalić wyjęty z auta silnik od Civica VI. Co z czym podłączyć by to zagrało w celu sprawdzenia silnika.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 19:14
potrzebna wiązka silnika , kompletny silnik z osprzętem i czujnikami , przekażnik pompy , komp i kilka kabli zasilających do wiązki by silnik
odpalił
ps; mi zajęło trzy tygodnie studiowania schematów z serwisów ki i jeden komp spalony
ale buggy działa tylko na wiązce silnikowej
ogólnie nawet zarznięty silnik będzie długo chodził (wyjątek panewki ) najwyżej trochę więcej oliwy weźmie i czasem przykopcie
nie lubią długiego okresu leżenia , w złych warunkach ( wżery na tulejach dyskwalifikują , łamie pierścienie i strasznie klepie silnik - miałem na 10 silników dwa takie )
Bo w tym wszystkim jest taki szczegół, że zakupiłem silnik z wiązką silnika, kompem i stacyjką oraz pompę paliwa. I teraz zastanawiam się co jeszcze muszę dokupić by podstawowe funkcje działały oraz by to odpaliło
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Pią Kwi 28, 2017 19:54
Tomala napisał/a:
wiesko126, 10 silników hondy przerobiłeś? Gdzie to? jak to?
nie często reanimuję znajomym se kiedyś kupiłem d15 to odesłałem
później powtórka z d16 , ale podmieniłem na inny blok z d16 i czeka w kolejce ze skrzynią HRV 4X4
[ Dodano: Pią Kwi 28, 2017 20:02 ]
Wąski93 napisał/a:
Bo w tym wszystkim jest taki szczegół, że zakupiłem silnik z wiązką silnika, kompem i stacyjką oraz pompę paliwa. I teraz zastanawiam się co jeszcze muszę dokupić by podstawowe funkcje działały oraz by to odpaliło
jeszcze w komplet immo albo usuniesz , albo kłopoty z odpaleniem
co model inne OBD
pojemność inne kompy , i tak dalej
jak masz wiązkę silnikową , jest zielona kostka łącząca silnikową z kabinówką i w nią podpinasz zasilanie
a żeby nie było piknie co model , pojemność ,rocznik, wyposażenie - inne umiejscowienie , kolejność kabli
ściągaj serwisów ki - manual i studiuj , reszta szukaj google (a jest tego ubogo i błędnie )
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Sob Kwi 29, 2017 13:38
pytaj po forach Hondziarzy w twoim rejonie ciężko
popróbuj sam ze schematami ,akurat d14a3/a4 OBD2A z przedliwta stosunkowo łatwo podpiąć , wiązka silnika jest razem ze sterownikiem , kilka kabli by odpalić
problem z immo (sterownik immo , odcina rozrusznik i w kompie wtryski ) musisz mieć sterownik immo ,klucze z transponderem ,stacyjka od tego samego dawcy
ja miałem lepiej bo odpalałem na OBD1 kompie przerobionym P28 ze starszego modelu , bez immo
ps ;
niedługo będę miał swoją skrzynię hybrydę fd 4.4 + psełdo szperę (phantom grip) z mego na sprzedaż
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum