Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
mój pierwszy buggy!!
Autor Wiadomość
mm1234 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 71
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pon Maj 08, 2017 18:35   Re: mój pierwszy buggy!!

knucklehead77 napisał/a:

2. Zastanawiam się jak wygląda sprawa ''zmniejszania v-maxa na rzecz większej mocy'' w takich pojazdach na silnikach samochodowych, bo w moto to wiadomo, po prostu z przełożeniami pokombinować, a w aucie? jak to jest? no chyba że nie są wogóle potrzebne takie zabiegi i piszę głupoty :D


pozdrawiam


najprościej aczkolwiek niekoniecznie najlepiej to szukać mniejszych kół , z tym że jak dasz np piec od tico który seryjnie ma 12 to pozostają ci quadowe 8 czy 9 cali które są śmiesznie małe i robią bardzo mały prześwit ....

zwracaj też uwagę na średnicę koła z oponą , ja kupiłem niby 12 i finalnie 12 quadowa na feldze od kaszla jest niebo większym kołem niż 13 rolnicza :]
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Pon Maj 08, 2017 18:55   

mając już jakieś porównanie w teren skłaniałbym się chyba za jakimś V6, niż np. 1.8t. Przy turbinie trzeba chwilę poczekać nim się zrobi ciśnienie w dolocie, a V-ka jednak coś idzie od dołu. Może jakieś VR6 174KM VW
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
Łukaszs 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 115
Skąd: olkusz
Wysłany: Pon Maj 08, 2017 21:19   

knucklehead77 napisał/a:
Łukaszs,i jak ci się jeździ na takim silniku, nie brakuje mocy?

Jak wjechałem w totalne bagno to na dwójce miał co robić mielił caly czas ale ogólnie dosyć przyjemnie
Gdy chcemy ekonomicznie to spokojnie sobie pyrkam na 3 lub 4 biegu
Jak chce konkretniej to dwójka i opór
Bardzo fajny silnik miałem montować do seicento ale jak zazwyczaj w życiu mi nie wyszło i silnik mi został
 
 
knucklehead77 


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 13
Skąd: Krk
Wysłany: Czw Maj 11, 2017 19:19   

czy 115 koni wystarczy żeby:
-orać pola na dwójce (oponki zapewne jakies terenowe na felgach od malucha)
-bez problemu latać bokiem po szutrowych odcinkach przy prędkości 60km/h
-kręcić bączki na asfalcie
-uzyskać vmax w okolicach 120km/h?

te większe silniki są chyba jednak nie na moją kieszeń... :sad:
 
 
dembi111 


Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: Łomża/Podlaskie
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Czw Maj 11, 2017 20:04   

knucklehead77 napisał/a:
czy 115 koni wystarczy żeby:
-orać pola na dwójce (oponki zapewne jakies terenowe na felgach od malucha)
-bez problemu latać bokiem po szutrowych odcinkach przy prędkości 60km/h
-kręcić bączki na asfalcie
-uzyskać vmax w okolicach 120km/h?

te większe silniki są chyba jednak nie na moją kieszeń... :sad:


Nie jeździłem buggy z silnikiem powyżej 50 koni, ale autem jeździłem o podobnej mocy i powinno ci spokojnie starczyć tyle mocy na takie zabawy. 100 koni to już trochę jest.
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pią Maj 12, 2017 01:11   

Myślałeś nad nowszym o mocy 136 km? Ogólnie te 115 km powinno już nieźle robić także się tym nie przejmuj no ale te 136 km też nie zaszkodzi :) U mnie przy 174km i blokadzie silnik nawet się dobrze nie spoci przy oraniu pola, więc jak będziesz miał te 115 km to spokojnie da radę. Blokady raczej nie polecam. Najlepszym rozwiązaniem na dzisiaj moim zdaniem jest szpera cierna, coś typu phantom grip więc jeśli chcesz się pobawić to przydałoby się, żebyś sobie takową wykonał bo na otwartym dyfrze będzie średnio.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Maj 12, 2017 01:23   

herobrine napisał/a:
Myślałeś nad nowszym o mocy 136 km? Ogólnie te 115 km powinno już nieźle robić także się tym nie przejmuj no ale te 136 km też nie zaszkodzi :) U mnie przy 174km i blokadzie silnik nawet się dobrze nie spoci przy oraniu pola, więc jak będziesz miał te 115 km to spokojnie da radę. Blokady raczej nie polecam. Najlepszym rozwiązaniem na dzisiaj moim zdaniem jest szpera cierna, coś typu phantom grip więc jeśli chcesz się pobawić to przydałoby się, żebyś sobie takową wykonał bo na otwartym dyfrze będzie średnio.
do skrzyń audi albo torsen albo blokada z mostu tylniego...
 
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pią Maj 12, 2017 09:51   

Miałem na myśli pospawany dyfer jak u mnie. Wiadomo rozłączana blokada była by ok ale kwestia wpasowania tam tego. Szpera cierna daje jednak lepsze efekty od torsena bo spina przez cały czas, a torsen jednak musi się zblokować.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
Mr_Piona 
SKRZYNIOGNIOT



Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 502
Skąd: Zgorzelec
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: Pią Maj 12, 2017 10:00   

torsen tez ma pewne spięcie wstępne
_________________
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Sob Maj 13, 2017 22:40   

jeździłem trochę C20NE i dla mnie ten silnik to jest kosmos, ta jego elastyczność to coś niespotykanego, siedziałem za kółkiem ponad 50 samochodów o mocach do 220KM i żaden nie dał mi takiego banana jak pamiętna vectra z tym silnikiem :D
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
mariuszek95 


Wiek: 28
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 29
Skąd: opolskie
Wysłany: Nie Maj 14, 2017 21:39   

Jest tu ktoś z opolskiego ??
 
 
swiatequ94 


Wiek: 29
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 12
Skąd: Chodecz
Wysłany: Pon Maj 15, 2017 17:38   

115 koni jak na takie lekkie buggy na początek wystarczy :D Ja robie z seicento 1.1 i myśle że te 50ps wystarczy później zrobi się nowe pozdrawiam ;)
 
 
Łukaszs 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Mar 2015
Posty: 115
Skąd: olkusz
Wysłany: Pon Maj 15, 2017 17:42   

swiatequ94 napisał/a:
115 koni jak na takie lekkie buggy na początek wystarczy :D Ja robie z seicento 1.1 i myśle że te 50ps wystarczy później zrobi się nowe pozdrawiam ;)

Zawsze możesz zrobić swap na 1,2 16V bo skrzynia pasuje
 
 
kazek_134 
Majsterkowicz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 471
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Maj 15, 2017 17:49   

swiatequ94, radzę odrazu coś powyżej 100KM ;)
_________________
Buggy 1.8T

My buggy ST3

Facebook
 
 
knucklehead77 


Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 13
Skąd: Krk
Wysłany: Wto Maj 16, 2017 11:25   

chyba zdecyduje się na c20ne. możecie mi jeszcze powiedzieć w jakich samochodach wystepowały te silniki?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax