Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwór pod drążek kierowniczy
Autor Wiadomość
Piranha 


Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 87
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 20:11   Otwór pod drążek kierowniczy

Witam mam takie pytanie; chcę zrobić swój wąs kierowniczy pod ackermanna tylko jak mam zrobić otwór pod drążek ?, bo z tego co się orientuje to drążek ma sworzen w kształcie stożka i do niego jest dopasowany otwór w orginalnym wąsie.
 
 
siwy86 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 416
Skąd: czaplinek
Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 20:44   

bierzesz koncówke drażka np z poldka lub taka jaka chcesz zastosowac mierzysz suwmiarka i masz już odp. ja robiłem specjalne tulejki 2cm wysokie z otworem stożkowym w srodku. na podstawie 15mm u góry 17mm. pod poldka koncówki idealne
_________________
BÓG KULE NOSI...

https://www.youtube.com/watch?v=DliShO88CRw
https://www.youtube.com/w...ature=autoshare
https://plus.google.com/u/0/105094305909291159466/posts
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 21:10   

Najtaniej wyjdzie zastosować nowe główki cięgna co najmniej 16mm
Jak chcesz oryginalne drążki to są 2 opcję
-staczasz stożek na drążku <musisz niestety złapać szczekami na gwincie, co może częsciowo uszkodzić go> ale to ma sens jak masz wąsy z grubej blachy, jak z cienkiej to musisz robić tulejkę jak w drugim przypadku.
-toczysz tulejkę z otworem stożkowym <metoda skręconych sań>, tą tulejkę spawasz wąsa, sprawdzone i najlepsze rozwiązanie
 
 
 
Piranha 


Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 87
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Kwi 17, 2017 22:44   

A jak jest z trwałością tych główek cięgna będą one trwalsze od zwykłych końcówek drążka?
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Wto Kwi 18, 2017 07:14   

Ja tam w płaskowniku zrobilem zwykły otwór wiertlem 16mm i trzyma się super na zwykłych glowkach poloneza.
_________________
Buggy 1.6 TD + Intercooler
https://goo.gl/photos/fFive8tfE4QPL9kA7
 
 
Arktoss 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 44
Skąd: sokołów podlaski
Wysłany: Wto Kwi 18, 2017 08:02   

ja wierciłem dziurę taka jak jest w najcieńszym punkcie końcówki a później na wiertarce stołowej rozwiertakiem stożkowym i wyszło idealnie. Gościu z mojej okolicy wiercił większą dziurę w wąsie swojej produkcji i wspawywał sama tuleje wyciętą z wąsa od poloneza , tez się sprawdziło.
 
 
Piranha 


Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 87
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Kwi 18, 2017 19:13   

Ok rozumiem, dzięki za rady
Ale jeszcze o jedną rzecz was się zapytam, mam maglownicę z fiata sc z drazkami i tak patrze na te drążki kierownicze i jakieś one takie liche są nie wiem czy one wytrzymają w buggy, ale chciałbym zastosować regulację zbieżności właśnie na kontrę, czyli jak ma Seicento nie jak w polonezie na ściskany gwint i jak musiał bym to rozwiązać? Trochę tak chaotycznie napisałem ale chyba da się rozczytac o co mi mniej więcej chodzi.
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Wto Kwi 18, 2017 21:42   

Najbardziej odporna na wyboczenie będzie rura, dlatego też taką bym zastosował. Ja u siebie mam 3/4 cala chyba i zdaje egzamin. W rurę mam wtłoczone tulejki z gwintem i to zaspawane. Ty musiałbyś sobie tam zrobić redukcję na gwint ale ja bym te gałki wymienił na jakieś mocniejsze ;) A najlepiej całą maglownice. Ogólnie to jak mądrze tam wkomponujesz rurkę to będzie dawało radę.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax