Przy drifcie to tak, tam gdzie się bokiem jeździ. Lepiej się skręca zarzucając tyłem ale gorzej się skręca kołami. Jak jeździsz buggy to nie każdy zakręt bierzesz bokiem a z antyackermanem tracisz precyzję prowadzenia.
Ori przód jest na tyle delikatny, że nie miałbym odwagi z obecnym silnikiem tym jeździć - tym bardziej chce latać sporo po asfalcie. Co do ackermanna, to uważam, że musi być ze względu na to, iż sprzęt będzie latał również po drogach. Czy jedynym wyjściem (które przychodzi mi do głowy) jest zastosowanie np. zwrotek od poloneza zamienionych lewa na prawą tj. z wąsami do przodu + przespawanie wąsów pod ackermanna?
Tomala, od czego zastosowałeś chłodnicę przy cuprze + co zrobiłeś z biegami? Wstępnie zakładam, że dam do przedłużenia cięgna i puszcze je pod solnikiem (bieg 1 na 6). Kombinowałem żeby cięgną wchodziły od przodu. Wtedy biegi zostają tak jak ori (1 na 1) ale nie mam zbytnio jak zrobić mocowania i obawiam się, czy przy złym osadzeniu mocowań nie będzie wypadających biegów itp.
rs., chlodnica nie jest od konkretnego auta, to jakaś tuningowa cała alu gdzie gościu ściąga je z Niemiec. Co do biegów przedłużam tylko linki i zostawiam wszystko jak w oryginale, u mnie najlepiej się sprawdza.
Tomala, masz jakiś kontakt do niego/stronę internetową? Wydaje mi się po zdjęciach, że jest sporo mniejsza od serii - nie ma żadnych problemów z chłodzeniem? Mam też pytanie jak duży bak zamontowałeś oraz jakie aku zastosowałeś? Chciałbym wrzucić zbiornik minimum 30l, a akumulator relatywnie najmniejszy.
powierzchniowo taka sama, ale 2x grubsza, wymiary 64x47x5cm. email : ecarbox@wp.pl tel. 506126038. Wentylatory chyba muszę dać większe, nic tam powietrza nie dochodzi. Bak ok. 22L, aku 45Ah
Rzeźby ciąg dalszy: zastanawiam się nad połączeniem zwrotnic z poloneza z tarczami i zaciskami od czegoś większego (jeździłem wczoraj buggy znajomego na hamulcach max poldka i zdecydowanie nie dawały rady przy silniku zaledwie 1.8 na). Pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy, to dobranie takich łożysk, które pasowałyby średnicą zewnętrzną do piasty z czegoś większego, a średnicą wewnętrzną do trzpienia zwrotnic. Zbyt proste aby było prawdziwe? Mocowanie zacisków to inna bajka, ale jakiś adapter powinno się dosztukować. Jak to rozwiązać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum