Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Górne regulowane mocowanie zwrotnicy
Autor Wiadomość
FastFlash510 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 84
Skąd: Toporzysko
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 11:46   Górne regulowane mocowanie zwrotnicy

Witajcie, jestem na etapie przeróbki buggy ( większy silnik ), I mam pewien problem :) silnik jest z lanosa 1.6 i zwrotnica wygląda w w ten sposób:


zastanawiam się jak wykonać górne mocowanie, tak żeby wywalić kolumnę McPersona i zrobić dwu wahacz. Gdyby to nie było żeliwo to coś można było by dospawać, ale niestety spawanie nie wchodzi w grę, mam pewien pomysł ale chciałbym zobaczyć co wy byście wymyślili.
_________________
GALERIA
STRONA FB
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 13:16   

FastFlash510, zwrotnica taka jak w Vectrze A, którą mam u siebie. Wykonana jest ze staliwa, czyli jak dobrze pospawasz, wytrzyma.
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 14:19   

Możesz wywalić po prostu mc persona, dotoczyć w to miejsce szklankę redukcyjną i jak dobrze się zakręcisz to nawet nie będzie trzeba tego spawać. W szklance będziesz już miał miejsce na wkręcenie sworznia. Jest to fajne rozwiązanie i sam bym takie zastosował, wtedy do regulacji zbieżności używasz osobnego drążka albo śruby rzymskiej zrobionej z dwóch uniballi ;) Wtedy regulacja zbieżności to czysta przyjemność ;) Co do spawania zwrotnicy to spawałem zaciski, które też były ze staliwa i spawa się to lepiej niż normalną stal, tylko tak, staliwo ma dużo węgla więc jak już pospawasz to spoina jest bardzo twarda także obróbka tylko przez szlifowanie albo na prawdę dobrym wiertłem. Pewnie przez takie nagrzanie wytwarzają się struktury mercenzytyczne i dlatego takie cyrki są ;)
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
djsimon 
DEKONSTRUKTOR



Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 433
Skąd: Zawidów
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 17:38   

herobrine napisał/a:
struktury mercenzytyczne

Coś nowego odkryłeś i na forum tym się chwalisz :D
_________________
"Maszyna ma duszę tylko wtedy gdy posiada najbardziej ludzką cechę - zawodność" - Jeremy Clarkson.
 
 
 
FastFlash510 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 84
Skąd: Toporzysko
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 19:59   

Dzięki chłopaki ! Raczej dotocze szklankę a resztę to się już jakos zrobi 
_________________
GALERIA
STRONA FB
 
 
siwy86 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 416
Skąd: czaplinek
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 20:11   

ja u siebie bede robił cos takiego
_________________
BÓG KULE NOSI...

https://www.youtube.com/watch?v=DliShO88CRw
https://www.youtube.com/w...ature=autoshare
https://plus.google.com/u/0/105094305909291159466/posts
 
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 20:45   

djsimon napisał/a:
herobrine napisał/a:
struktury mercenzytyczne

Coś nowego odkryłeś i na forum tym się chwalisz :D

No trzeba się czasem popisać ;)
@siwy86
Co do twojego pomysłu to mam jakby na tej samej zasadzie rozwiązane u siebie. Musisz liczyć się z tym, że przy każdej regulacji zbieżności musisz podnosić buggy, rozebrać zawiechę i czasem ściskać sprężyny. Także ja bym na twoim miejscu rozważył sworzeń i śrubę rzymską do regulacji. Wtedy możesz ustawić sobie to idealnie ;) Dodatkowo sworzeń będzie lepiej wytrzymywał nacisk od strony amortyzatora, oczywiście, jeśli chcesz oprzeć go na górnym wahaczu. U mnie jest amorek oparty o zwrotnice także uniballe mają dosyć lajtowo, ja na twoim miejscu też rozważył bym dorobienie do tej szklanki jeszcze mocowań do amortyzatora.
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
siwy86 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 416
Skąd: czaplinek
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 21:16   

herobrine, amorek bede chciał zrobic oparty o zwrote. cos w podobie do twojego rozwiazania
_________________
BÓG KULE NOSI...

https://www.youtube.com/watch?v=DliShO88CRw
https://www.youtube.com/w...ature=autoshare
https://plus.google.com/u/0/105094305909291159466/posts
 
 
 
FastFlash510 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 84
Skąd: Toporzysko
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 21:36   

Na dniach będę to ogarniał to podeśle foty co i jak :)
_________________
GALERIA
STRONA FB
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Sob Lut 18, 2017 00:08   

FastFlash510, nie możesz odżałować 100zł na wypałki+ tuleje pod łożyska jak przystało na porządnego obywatela? Będzie waga się zgadzać, jakoś to wyglądać, no i wytrzymałość jak należy, bez zbędnych kombinacji.
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
wiesko126 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 416
Skąd: mazury
Wysłany: Sob Lut 18, 2017 15:05   

Tomala napisał/a:
FastFlash510, nie możesz odżałować 100zł na wypałki+ tuleje pod łożyska jak przystało na porządnego obywatela? Będzie waga się zgadzać, jakoś to wyglądać, no i wytrzymałość jak należy, bez zbędnych kombinacji.


Tomku masz rację :D ja robię swoje ,przednie zwrotki (napęd przód ) i masa jest połowę tej seryjnej :) i pod felg 12cali ;D wąsy drążka tylko zostało dorobić


_________________
GALERIA

https://photos.app.goo.gl/UvuhpNA6pq8y6O1H2




https://photos.google.com/album/AF1QipPigEHD7yRsqVehI21eJrJn4flWyUyZckX4Lots
 
 
bartek280395 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Sob Lut 18, 2017 17:42   

FastFlash510, Jak coś mam na handel zwrotki z mojego bagolca. Latało to z silnikiem łopla 1.4 ale jak się nie mylę 1.4 i 1.6 mają takie same piasty. a lanos coś tam wspólnego z łoplem ma. więc jak coś to pisz pw.
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
FastFlash510 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 84
Skąd: Toporzysko
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 20:52   

Panowie, wytoczyłem takie coś:


Do kołnierza będzie przyspawana rurka i na tym ustawie negatyw koła, a zbieżność będzie ustawiona na takiej zasadzie, że ta tulejka obraca się w zwrotnicy i gdy ustawię skręcę dwoma twardymi śrubami M10.

mocowanie amortyzatora również będzie do tego przymocowane, więc wahacz będzie miał łatwiej :)
_________________
GALERIA
STRONA FB
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax