Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Amorki z gwintem
Autor Wiadomość
bartek280395 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Gru 2011
Posty: 1066
Skąd: Licze
Wysłany: Sob Lut 04, 2017 15:11   

Nakretka kn15/16 wiec gwint M75/80 to rura podobnej srednicy.
_________________
Czas aby w moim garażu coś się narodziło :D

Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!

https://picasaweb.google.com/111824335430769497397/Bagolec14?authkey=Gv1sRgCJ79hJ7zg8_TrQE
 
 
kali 



Wiek: 37
Dołączył: 01 Paź 2010
Posty: 66
Skąd: Dukla
Wysłany: Sob Lut 04, 2017 16:44   

Dokladnie nakr?tka kn 15 , M75×2
_________________
https://plus.google.com/photos/108986088310113727318/albums/5810361695808285825
 
 
 
silwer 
silwer



Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 71
Skąd: Małopolska
Wysłany: Wto Lut 07, 2017 18:10   

co tak temat umarl :sad: nikt wiecej sie nie pochwali
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Wto Lut 07, 2017 20:59   

Teraz pytanie ile razy w roku reguluje ktoś ten gwint? Ja mam amory sposobu jak kolega marles, wstawki miedzy zaparcie obudowy amora a talerz sprężyny i tyle.
 
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Wto Lut 07, 2017 22:30   

I to chyba jeszcze najlepszy sposób.Najtańszy i najszybszy do wykonania.
_________________
Buggy 1.6 TD + Intercooler
https://goo.gl/photos/fFive8tfE4QPL9kA7
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Wto Lut 07, 2017 23:47   

jajek, ale dzięki gwintowi można szybko zmieniać ustawienia w trakcie testów ;)
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
silwer 
silwer



Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 71
Skąd: Małopolska
Wysłany: Sro Lut 08, 2017 19:13   

temat tez spoko ale opiszcie coś więcej z czego macie spręzyny jak wykonaliscie ich polaczenie podzielcie sie wiedza na ten temat ;)
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Sro Lut 08, 2017 20:33   

Ja mam sprężyny z ze skody Felicji ale za miękkie do mojego buggy.
_________________
Buggy 1.6 TD + Intercooler
https://goo.gl/photos/fFive8tfE4QPL9kA7
 
 
herobrine 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 335
Skąd: małopolskie
Wysłany: Sro Lut 08, 2017 20:36   

Sprężyny na tyle mercedes 190 chyba przednie, mają około 40 cm długości po zewnątrz chyba ok 110-115mm. Mimo, że są dosyć grube to nie są aż tak twarde, u mnie z tą V6 myślę że ugięcie wstępne przy pełnym uzbrojeniu nie przekroczy 25%. Z przodu mam jakieś od audi, średnica zewnętrzna minimalnie mniejsza, długość podobna. Ogólnie to polecam się wybrać na pobliski autozłom, u mnie sprężyny kosztują 15-20zł za sztukę. Polecam również sprawdzanie twardości naciskając własnym ciałem na sprężynę, można mieć jako taki podgląd na jej twardość ;)
_________________
Galeria ST4 v6 2.8 174 km
 
 
silwer 
silwer



Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 71
Skąd: Małopolska
Wysłany: Sro Lut 08, 2017 20:37   

masz podwujne i zamiekkie?tez mialem z nich robic :?
 
 
calidje 
xxxxxxx


Wiek: 40
Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 63
Skąd: janowice wielkie
Wysłany: Sro Lut 08, 2017 21:49   

Ja mam amorki chyba od scani urzywane i miałem nadzieję że sa dość wyjechane ale chyba tak nie jest bo dwa pierwsze ruchy jest w miarę a później kamień spróbuje zmienić olej na zadszy tylko nie mam pojęcia na jaki, a sprezyny honda gora a audi dol
_________________
https://plus.google.com/u/0/photos/117447046800879942559
 
 
kazek_134 
Majsterkowicz



Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 471
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Lut 08, 2017 21:51   

Z Hondy Civic V przednie tez są twardee.
_________________
Buggy 1.8T

My buggy ST3

Facebook
 
 
silwer 
silwer



Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 71
Skąd: Małopolska
Wysłany: Nie Lut 19, 2017 11:56   

co daje podwójna spręzyna jak jest twarda to wystarczy jedna?

[ Dodano: Nie Lut 19, 2017 11:57 ]
widziałem w paru maszynach dodatkowe amorki co to daje?
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Lut 19, 2017 12:58   

silwer napisał/a:
co daje podwójna spręzyna jak jest twarda to wystarczy jedna?

dawanie szeregowo 2 sprężyn daje miększą "wypadkową", sens dawania 2 sprężyn jest tam gdzie skok samego amortyzatora ma sporo ponad 20cm, czyli np 25 czy 30cm. Dawanie sprężyn różnych daje ch-ke progresywną... Dla przednich wkładów co mają po 15cm skoku jest bezsensowne.
silwer napisał/a:
widziałem w paru maszynach dodatkowe amorki co to daje?

Jak ten główny słabo tłumi
 
 
 
silwer 
silwer



Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2016
Posty: 71
Skąd: Małopolska
Wysłany: Nie Lut 19, 2017 15:21   

panowie mam takie amorki wyjołe je z takich belek są one podobno z renowki ale niewiem jakiej ktoś wie z czego to i czy nada się do bogulca :D
https://goo.gl/photos/uTyQq98yAvuzJuzt5
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax