Zastanawia mnie teraz, czy wszystkie programy, muzykę, filmy masz/używasz zgodnie z prawami autorskimi? Czy nie korzystasz z portali typu CDA etc... W każdym razie koniec offtopic. Po za tym ja tylko pytam czy takie plany są coś warte i godne uwagi.
Te z chomika w ogóle są mega gówniane i to barracuda nie jest na pewno, z olx to na pewno jakieś podrabiane i też wiele z nich nie bedziesz wiedział. Jak kiedyś przeglądałem olx to ktoś sprzedawał gotowe ramy do barracudy za jakieś 1200 zł, jak na to, że za tą kwot miałeś profesjonalnie wykonaną ramę i nie musisz płacić za materiały to dosyć dobry wybór.
G4 HPB, mk2, ma wiele ciekawych poprawek: wzmocniona klatka, poprawiony przednio górny wahacz który bardzo utrudniał regulacje, wiekszy planowy zbiornik na paliwo, lepsze hamulce z przodu, z tyłu zamiast jednego centralnego hamulca na każde koło dana tarcza z zaciskiem, skrzynka napędowa przystosowana do wstecznego na rozruszniku. Chyba tyle z tego co pamiętam.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lut 2017 Posty: 71 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pon Maj 29, 2017 14:51
nie wiem być może ja jestem jakiś lewy ale nie mogę pojąć jak 600 z motocykla może nie jechać ja mam buggy z piecem malacza i w sumie jakbym miał sensowne zawieszenie to bym sie pobawił a co dopiero 100KM
vfr 750 to zajebisty silnik , rozrząd na kołach zębatych , super trwałość , idzie tanio wyrwać
Tak więc zakupiłem plany, teraz pytanie, czy trzymać się z wymiarami i materiałami z planem, czy mogę trochę to zmodyfikować? mówię tu np o powiększeniu pola widzenia przez obniżenie "dash bar". no i czy budować to z kształtowniku z planu czy macie jakieś inne doświadczenia? tak jak pisałem wcześniej, zależy mi na niskiej masie, a przeznaczenie to głównie łąki..
edit: co do silnika, niby 600 mało, ale patrząc na przełożenia, myślę że będzie to w miarę śmigać, tym bardziej, że thundercat bardzo, bardzo liniowo oddaje moc
No nie wiem, patrząc na moc oraz przełożenia obydwóch konstrukcji (silnik + skrzynia) korzystniej wypad YZF 600R - większa moc, przebieg wykresu zarówno mocy jak i momentu bardzo zbliżony. Jedynie około 10 nm mniej, ale zamierzam wrzucić zębatkę tak z 75 zębami tak że brak momentu również nie będzie problem - prędkość zrekompensują dłuższe(wstępne, oraz 2-4) przełożenia w yzf tak że myślę że będzie to brykać, a prócz tego zamierzam jeszcze rozluźnić wydech - oczywiście najpierw go policzyć odpowiednio aby pracował dynamicznie i falowo. Liczę że po takim zabiegu uzyskam dodatkowe 5-10 km oraz jakieś 5-10 nm.
Kupiłem MK2, tak już na przyszłości, jak mi się spodoba i zachce zbudować jakiegoś potwora z hayabusy czy coś
[ Dodano: Czw Cze 01, 2017 20:26 ]
Czy spawacz ramę? Chciałem to zrobić elektroda ze wzgledu na głębokość i wytrzymałość spoiny, ale boję się że będzie przepałac ścianki... migomatem? A może tigiem?
[ Dodano: Sro Cze 28, 2017 13:49 ]
Panowie, czy taka gietarka się nada:
[ Dodano: Czw Cze 01, 2017 20:26 ]
Czy spawacz ramę? Chciałem to zrobić elektroda ze wzgledu na głębokość i wytrzymałość spoiny, ale boję się że będzie przepałac ścianki... migomatem? A może tigiem?
Spawaj czym umiesz, mig lubi być fałszywy bo spaw wygląda ładnie a jest jedynie przyklejony z jednej strony, co do przepalania elektrodą to ważne jest by materiał był dobrze dopasowany i prąd zależnie od ścianki to dziury nie wyskakują.
Kinek, jakość spawu poznasz po tym, czy tylko spaw jest czerwony i materiał wokół niego też i czy niema różnicy w stygnięciu. Jasna sprawa że na rdzy i farbie spaw nie trzyma, a na warstwie hutniczej musi być dobry przetop. Wtedy nie będzie fałszywy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum