Jak jest silnik 8 zaworowy to polecam na pierwszą konstrukcję bo jest idioto odporny i części na szrocie są dostępne od ręki. Jak zmieliłem pasek rozrządu i pogiąłem zawory to wystarczyło kupić nową głowice na pobliskim złomie za 100 zł pasek za 30 i odpalił od pierwszego Na pewno minusem jest moc wynosząca 45 km ale to i tak dwa razy lepiej niż w maluchu. Lepiej zaczynać od czegoś takiego, by się nie zabić, na początek wystarczy. A co do ramy to wzoruj się na konstrukcji, która Ci się podoba, zachowujesz wymiary przestrzeni kierowcy a wszystko inne ściągasz już przeliczając ze zdjęć. I przede wszystkim czytaj dział FAQ Możesz dodać przykładowe zdjęcie to ocenimy, czy nadaje się to do czegoś.
Tarcze na 4 koła chyba, że masz zwrotki z malucha na przodzie to bębny. Teraz już nikt ich nie stosuję na rzecz tych od poloneza bo szybko siadają w terenie. Nie myśl przypadkiem jeździć z samym tylnim hamulcem bądź ręcznym bo nawet nie obejrzysz się jak będziesz w rowie.
Na przód zwrotnice z poloneza do tego przetoczona tarcza poloneza plus zaciski z tico, wtedy podejdzie felga 12 cali. Zamiast górnego sworznia dajesz końcówkę drążka kierowniczego z lublina.
czytam forum 3 miechy i dużo projektów widzialem za naprawde niezlą kaske szacun ,ale moja maszyna jak powstanie bedzie zrobiona za najmniejszą kaske jak tylko sie da pracuje na zlomowisku wiec szcuje ze 60% materjalu bedzie po prostu ze zlomu na pewno przez to będzie to dłużej trwało ale po zakończeniu zrobie kosztorys i sami ocenicie czy da sie tanio zrobic buggy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum