Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Budowa buggy Piranha
Autor Wiadomość
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 14:41   Budowa buggy Piranha

Witam zaczynam budowę buggy Piranha z planów Edge z silnikiem vw golfa 1.8 chyba że macie jakieś inne propozycje na silnik. Rama z profili 40x40x2 oraz rur 1" ze szwem niestety czy takie profile na ramę będą dobre? nie za cienkie? I mam parę pytań co do silnika co będę potrzebował aby to odpalić? Z tego co się dowiedziałem sam moduł silnika wystarczy? Z góry dziękuję za odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez Mr_Piona Pią Paź 28, 2016 20:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sebolx 
Ojciec sukcesu


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 208
Skąd: łochów
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 14:46   

Jest immobiliser? Jak tak to musisz mieć stacyjkę z kluczykiem
_________________
https://picasaweb.google.com/104209190258046499337/0401201605

http://szayowozy.net/view...=4589&start=105
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 14:50   

Nie wiem właśnie chyba nie ma imo w golfach 3
Sebolx twoje buggy świetnie wygląda jaki masz silnik?
 
 
sebolx 
Ojciec sukcesu


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 208
Skąd: łochów
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 17:00   

Kiedyś miałem golfa 3 1.8gt i immo było ori nad pokrętłami temp także sprawdź sobie
U mnie jest 1.4 8v 60km z Corsy b, niedługo zrobię uaktualnienie tematu bo jest trochę zmian do przodu
_________________
https://picasaweb.google.com/104209190258046499337/0401201605

http://szayowozy.net/view...=4589&start=105
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 17:02   

Nie miałeś problemów z odpaleniem silnika?
_________________
Buggy 1.6 TD + Intercooler
https://goo.gl/photos/fFive8tfE4QPL9kA7
 
 
sebolx 
Ojciec sukcesu


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 208
Skąd: łochów
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 17:06   

Miałem właśnie bo było immo a wiązkę kabinową miałem pociętą i oddałem do usunięcia immo z kompa.
_________________
https://picasaweb.google.com/104209190258046499337/0401201605

http://szayowozy.net/view...=4589&start=105
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 17:08   

Ile taka przyjemność?
Znasz może jakieś silniki które da się bardzo łatwo uruchomić? Teraz sie zastanawiam nad silnikiem z cc900 tylko nie wiem czy to nie za mało mocy?
 
 
Tomala 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 435
Skąd: Łask
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 18:44   

marles, cc za słaby, daj c20ne, prosta elektryka i dość mocy na początek.
_________________
https://www.facebook.com/...01235183553382/
https://www.youtube.com/watch?v=MTcWmaUOIdw
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 19:11   

Teraz właśnie chcę poszukać silnika na spokojnie zanim ramę zespawam coś się znajdzie. Jutro chcę zacząć spawać ramę jadę po materiały 24m profila 40x40x3 rura 1" 12m I nie wiem czy trzeba aż tyle rury 3/4" w projekcje edge jest 6m ale widziałem ją tylko w jednym miejscu

A do c20ne tylko sterownik silnika potrzebny?
_________________
Buggy 1.6 TD + Intercooler
https://goo.gl/photos/fFive8tfE4QPL9kA7
 
 
MichalakTM 


Wiek: 28
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 221
Skąd: Kasinka Mała
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 21:53   

Na podstawe ramy daj proffil 40x40x3 na reszte daj dwojke sciankę, dużo na wadze idzie skroić
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 22:11   

W sumie kilogram na różnicy na 1m ale lepiej się spawa elektrodą grubszy profil to po pierwsze a po drugie jakoś tak bardziej bezpieczny wydaje mi się profil 40x40x3 bo jednak ta 2 ścianka trochę mało a silnik i tak bardzo tego nie odczuje
_________________
Buggy 1.6 TD + Intercooler
https://goo.gl/photos/fFive8tfE4QPL9kA7
 
 
mlody90 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: TOP
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 22:32   

sebolx napisał/a:
Kiedyś miałem golfa 3 1.8gt i immo było ori nad pokrętłami temp
Ori?? Oryginalne immo w mk3 to pętla na stacyjce, pastylka w kluczyku, moduł pod deską i program w kompie. Jak miałeś wiązkę pociętą to pewnie jakieś "rzemiosło", a nie ori.
marles, też bym szedł w 20ne jak prawi Tomala, ale szukałbym z astry, brak awaryjnej "klapy" w dolocie. lub silniki VW 2.0 ADY/AGG, twarde, odporne 8V, 2E unikaj bo to "staroć"...
_________________
"Profifil diesel" is sold... :)
Project Piranha is sold... :)
Graty na sprzedaż: https://picasaweb.google.com/112522438072874488589/GIEDA
 
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 22:46   

Z silnikiem jeszcze mam czas moze coś się trafi fajnego.Co do reszty części tak silnik z VW to i zwrotnice muszą być z VW bo nie da się półosi wsadzić w inne zwrotnice?

A był bym zapomniał to klatkę mogę spawać i przednie zawieszenie robić a jak będę miał silnik to zrobić tył? Czy czekać na silnik ze wszystkim? I czy górna rama ta z profili co wychodzi do tyłu piranhy nie będzie przeszkadzała w montowaniu silnika chodzi mi o to czy nie jest za niska ?
Ostatnio zmieniony przez marles Pon Sie 22, 2016 22:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
PatrykSi 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 320
Skąd: Mazury
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 22:55   

Niekoniecznie, ja polosie od VW wsadzilem do zwrotnic od fiata.
_________________
Moja galeria:
https://picasaweb.google.com/103556421828746947435/Buggy?authuser=0&feat=directlink
 
 
sebolx 
Ojciec sukcesu


Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Lip 2015
Posty: 208
Skąd: łochów
Wysłany: Wto Sie 23, 2016 06:55   

mlody90 napisał/a:
sebolx napisał/a:
Kiedyś miałem golfa 3 1.8gt i immo było ori nad pokrętłami temp
Ori?? Oryginalne immo w mk3 to pętla na stacyjce, pastylka w kluczyku, moduł pod deską i program w kompie. Jak miałeś wiązkę pociętą to pewnie jakieś "rzemiosło", a nie ori.
marles, też bym szedł w 20ne jak prawi Tomala, ale szukałbym z astry, brak awaryjnej "klapy" w dolocie. lub silniki VW 2.0 ADY/AGG, twarde, odporne 8V, 2E unikaj bo to "staroć"...

Zdazyło mi się widzieć w innym też takie ale w golfie z 97 miałem już w kluczyku
O pocietej wiązce pisałem o silniku Corsy który mam teraz
Fajne silniki są też w mazdach 323f bg 1.6 i 1.8 16v są bardzo wytrzymałe
_________________
https://picasaweb.google.com/104209190258046499337/0401201605

http://szayowozy.net/view...=4589&start=105
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax