Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 14:41 Budowa buggy Piranha
Witam zaczynam budowę buggy Piranha z planów Edge z silnikiem vw golfa 1.8 chyba że macie jakieś inne propozycje na silnik. Rama z profili 40x40x2 oraz rur 1" ze szwem niestety czy takie profile na ramę będą dobre? nie za cienkie? I mam parę pytań co do silnika co będę potrzebował aby to odpalić? Z tego co się dowiedziałem sam moduł silnika wystarczy? Z góry dziękuję za odpowiedź
Ostatnio zmieniony przez Mr_Piona Pią Paź 28, 2016 20:17, w całości zmieniany 1 raz
Kiedyś miałem golfa 3 1.8gt i immo było ori nad pokrętłami temp także sprawdź sobie
U mnie jest 1.4 8v 60km z Corsy b, niedługo zrobię uaktualnienie tematu bo jest trochę zmian do przodu
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 17:08
Ile taka przyjemność?
Znasz może jakieś silniki które da się bardzo łatwo uruchomić? Teraz sie zastanawiam nad silnikiem z cc900 tylko nie wiem czy to nie za mało mocy?
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 19:11
Teraz właśnie chcę poszukać silnika na spokojnie zanim ramę zespawam coś się znajdzie. Jutro chcę zacząć spawać ramę jadę po materiały 24m profila 40x40x3 rura 1" 12m I nie wiem czy trzeba aż tyle rury 3/4" w projekcje edge jest 6m ale widziałem ją tylko w jednym miejscu
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 22:11
W sumie kilogram na różnicy na 1m ale lepiej się spawa elektrodą grubszy profil to po pierwsze a po drugie jakoś tak bardziej bezpieczny wydaje mi się profil 40x40x3 bo jednak ta 2 ścianka trochę mało a silnik i tak bardzo tego nie odczuje
Pomógł: 16 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 600 Skąd: TOP
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 22:32
sebolx napisał/a:
Kiedyś miałem golfa 3 1.8gt i immo było ori nad pokrętłami temp
Ori?? Oryginalne immo w mk3 to pętla na stacyjce, pastylka w kluczyku, moduł pod deską i program w kompie. Jak miałeś wiązkę pociętą to pewnie jakieś "rzemiosło", a nie ori.
marles, też bym szedł w 20ne jak prawi Tomala, ale szukałbym z astry, brak awaryjnej "klapy" w dolocie. lub silniki VW 2.0 ADY/AGG, twarde, odporne 8V, 2E unikaj bo to "staroć"...
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Pon Sie 22, 2016 22:46
Z silnikiem jeszcze mam czas moze coś się trafi fajnego.Co do reszty części tak silnik z VW to i zwrotnice muszą być z VW bo nie da się półosi wsadzić w inne zwrotnice?
A był bym zapomniał to klatkę mogę spawać i przednie zawieszenie robić a jak będę miał silnik to zrobić tył? Czy czekać na silnik ze wszystkim? I czy górna rama ta z profili co wychodzi do tyłu piranhy nie będzie przeszkadzała w montowaniu silnika chodzi mi o to czy nie jest za niska ?
Ostatnio zmieniony przez marles Pon Sie 22, 2016 22:55, w całości zmieniany 2 razy
Kiedyś miałem golfa 3 1.8gt i immo było ori nad pokrętłami temp
Ori?? Oryginalne immo w mk3 to pętla na stacyjce, pastylka w kluczyku, moduł pod deską i program w kompie. Jak miałeś wiązkę pociętą to pewnie jakieś "rzemiosło", a nie ori.
marles, też bym szedł w 20ne jak prawi Tomala, ale szukałbym z astry, brak awaryjnej "klapy" w dolocie. lub silniki VW 2.0 ADY/AGG, twarde, odporne 8V, 2E unikaj bo to "staroć"...
Zdazyło mi się widzieć w innym też takie ale w golfie z 97 miałem już w kluczyku
O pocietej wiązce pisałem o silniku Corsy który mam teraz
Fajne silniki są też w mazdach 323f bg 1.6 i 1.8 16v są bardzo wytrzymałe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum