Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Wto Sie 23, 2016 21:59
A co myślicie o takich mocowaniach wahaczy? https://youtu.be/92f1ndVEUfs?t=3m4s
Chodzi mi o te kule na końcówkach wahaczy
Nawet znalazłem je na allegro chyba to jest dobry patent
Wszędzie ma je pozakładane nawet na przekładni kierowniczej
A i jeszcze jedna sprawa robicie hamulce z przodu czy tylko z tyłu?
marles, najwytrzymalszy na wahacze jest poliamid najlepiej ze środkiem smarnym. Moim zdaniem główki cięgna (uniballe) to złe rozwiązanie jeżeli chodzi o trwałość, niezależnie od firmy znacznie szybciej polecą niż poliamid i są droższe. Jeżeli chcesz tego typu zawieszenie, lepiej dać łożyska ślizgowe GE20ES lub coś w podobie. Hamulce rzecz jasna na 4 łapy.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Sro Sie 24, 2016 11:14
Tomala, dobre główki nie luzują się, mam u siebie takie końcówki, w sobie mają ptfe (teflon ze smarem) i są bezawaryjne i bezobsługowe, zero luzu po 2 latach.
Na wahacz przy ramie zdecydowanie poliamid (jeśli można, bo wiele rozwiązań musi mieć przegub kulisty ) ale przy kole sworzeń lub główka
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Sro Sie 24, 2016 15:26
Znalazłem silnik z golfa 3 2.0 8v z całym osprzętem czyli wiązka silnika deski rozdzielczej wszystkie moduły stacyjka z kluczem imo ale bez skrzyni biegów cena 350 PLN opłacało by się?
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Czw Sie 25, 2016 21:12
Ja nie buduję buggy do szybkiej jazdy a po to aby czasami do lasu pojechać odreagować po pracy ale te minimum 100 koników musi być abym później nie musiał przerabiać bo silnik będzie za słaby.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Maj 2016 Posty: 44 Skąd: Rejowiec
Wysłany: Czw Sie 25, 2016 21:13
Ja mam u siebie diesla,nie narzekam. Co prawda nie porównywałem go z innymi buggy ale na niedzielne wypady po polnych drogach w zupełności wystarcza. Instalacja do odpalenia diesla w zasadzie jest to 2 kable do rozrusznika oraz 1 kabel do zaworka,oraz czujniki woda,olej itp.
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Czw Sie 25, 2016 21:34
Dzięki za wyjaśnienie sony w sumie to nawet fajnie się składa bo mam starą butlę walcową lpg 20l na zbiornik w sam raz
A mam jeszcze jedno pytanie znalazłem u siebie w garażu stare zwrotnice z VW T4 z tarczami i zaciskami nadały by się na przód ewentualnie na tył? Dodam ze będę robił hamulce na 4 koła
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum