do tych bimarco cobra nie założysz pasów 3" a czasami nawet 2 calowe jest ciężko przeciągnąć(przez sposób ich zapinania, mam takiego kubła+pasy 2"schrot i trzeba troche się poszarpać żeby wlazły).
Nie wiem czy nie lepiej szukać czegoś używanego można kupić w dobrych pieniądzach ładne fotele. I lepiej szukać czegoś w stylu bimarco expert. Dużo lepiej trzymają, są większe od tych cobra.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Czw Wrz 29, 2016 20:26
Teraz rozglądam się za serwem jakie polecacie z tico? Czy może coś takiego z matiza
Ewentualnie suzuki swift
Jest takie dosyć małe co o tym myślicie?
[ Dodano: Nie Paź 02, 2016 17:37 ]
Zamówiłem jednak to serwo ze swifta bo trochę poczytałem i to jest najmniejsze jakie jest.
Kupiłem jednak fotel MONZA RACE PLUS jak na razie będzie tylko musiałem mu tył podnieść na szynie o 4cm bo inaczej brakowało mi miejsca z przodu na nogi.
Przymiarki zbiornika i dosyć fajnie pasuje.
Zamontowałem tez w połowie chłodnice brakuje tylko górnych mocowań.W sam raz nad chłodnię wchodzi intercooler a obok zbiorniczek wyrównawczy
I mając juz fotel na miejscu mogę kombinować z ustawieniem pedałów jutro przyjdzie serwo to zobaczymy jak to będzie pasowało
Niestety ale magiel muszę dać na przód bo nie ma na niego miejsca z tyłu
[ Dodano: Sro Paź 05, 2016 21:56 ]
Dostałem dzisiaj serwo ze swifta jest naprawdę małe średnica około 17cm.Ile ma z tico?
Zabieram się za robienie baku potrzebne materiały juz są
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Sob Paź 08, 2016 15:05
Panowie czy te krótkie końcówki drążków kierowniczych do poloneza mają prawy czy lewy gwint? Bo kupiłem te długie i mają lewy.Albo może z czegoś innego z gwintem zewnętrznym M16x1
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Paź 09, 2016 08:47
Dzięki za info wiesko126 coś poszukam. Tylko teraz mam inny dosyć poważny problem z półosiami a mianowicie na oryginalnych nie mogę uzyskać przeswitu na poziomie 35-40cm jak z przodu. I zastanawiałem się czy zastosować wałków wom. Mój silnik z danych technicznych może uzyskać maksymalnie 155Nm kupił bym coś ponad 200Nm i powinno wytrzymać co wy na to?
Było co najmniej 2 takich którzy chcieli użyć womów na półosie. Bardzo szybko przepraszali homokinetyki. Krzyżaki w womach (i nie tylko) nie lubią częstych zmian kąta pracy.
rozwiązaniem jest dać 2 zewnętrzne przeguby a zamiast pręta jakąś rurę kształkową. np tzw. cytryny.
I weź jeszczę poprawkę na to że teraz masz kolarzówki jak dasz porządny balon od quada to prześwit zwiększy się o jakieś 5-10cm. A po co Ci 50cm prześwitu?
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Nie Paź 09, 2016 22:12
Tylko ze teraz przy moim mocowaniu silnika jak mam półosie przykręcone to maksymalny ich wychył w dół wychodzi (mierząc od środka zewnętrznego przegubu) jakieś 2cm poniżej całej ramy.To nie wiem czy opony tutaj zrobią robotę.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Pon Paź 10, 2016 06:18
bartek280395, potwierdzam mi łamało -rozrywało kielich wewnętrznego kilka razy
po przeróbce -oba zewnętrzne i rury cytryny (półoś krótka , tylko z nią był problem )
i problem znikł ,a wychylenie półosi da się powiększyć , więcej niż na seryjnej półosi
Wiek: 30 Dołączył: 20 Sie 2016 Posty: 217 Skąd: Polska
Wysłany: Sro Paź 12, 2016 19:55
Coś tam działam
Zostało na jutro tylko wyciąć miejsca pod profile w płaskowniku.
Pompa hamulcowa z 360 myślę ze da radę ze sprzęgłem bez problemu co jest dosyć ciekawe otwory pasowały idealnie po oryginalnej pompie która byłą plastikowa
[ Dodano: Pią Paź 14, 2016 23:10 ]
Panowie mam takie pytanie ile obrotów kierownicą musicie zrobić u siebie od maksymalnego prawego do maksymalnego lewego skrętu? I ile cm pokonuje przegub od środkowego położenia do maksymalnego skrętu? Bo u mnie chyba coś mało wychodzi.
[ Dodano: Sob Paź 15, 2016 23:35 ]
Panowie co myślicie o tych mocowaniach amortyzatorów sprawdzą się? Myślałem nad wzmocnieniem jeszcze w postaci kątownika który by łączył oba mocowania oraz mały trójkącik od przodu mocowania.Bo chyba będzie mało tendencję do gięcia w bok.
[ Dodano: Pią Paź 21, 2016 19:48 ]
Czy ktoś moze mi powiedzieć czy wszystko mam dobrze?Wiem trochę mały skręt ale nie będę skracał wąsów bo magla nie przesunę.
Maksymalne skręty
Ackerman niby wychodzi bo wewnętrzne koło zawsze skręca o 2cm więcej. Jest wszystko dobrze?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum