Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Pią Sie 05, 2016 23:18
U mnie uniballe 12 jeździły niecałe 2 lata poddały sie tylko dlatego, że pękł amortyzator.
Zawias ładnie sie prezentuje, przetestujemy na jakimś zlocie/ spocie/ lidze Swoją drogą za takie pieniądze jak włożyłeś w te amorki mógł bys kupić takie, z pełną zewnętrzną regulacją. Dorobił byś do nich push roda i w 100% był byś zadowolony
Jak pisałem gdzieś wcześniej, chciałem zrobić coś samemu, na dzień dzisiejszy oczywiście że szukał bym czegoś innego Powiedz Pirson, z czego to takie cuda? Nie długo zacznę modyfikację przodu, niby tam są amorki które fajnie pracują ale czemu by nie zmienić przy okazji na lepsze z regulacją
[ Dodano: Sob Sie 06, 2016 16:15 ]
Zrobiłem porządek w garażu to się można chwalić że zawieszenie skończone
Próby przeszło jedno mnie boli Jak zrobić żeby tuleja prowadząca sprężynę się nie przesuwała do góry? Przyczepić do zwojów sprężyny czy bardziej do obudowy amortyzatora?
Tył uważam za prawie skończony, po testach zostało:
- umocować ślizgi sprężyn tak aby nie przesuwały się podczas pracy amortyzatora
- zrobić stop-pasy żeby nie urwało półosi
Ogólnie zawieszenie wyszło lepiej niż planowałem, zakres skoku koła jest większy niż planowałem, i nie wiem czy nie zrobię ogranicznika skoku koła, ale to kwestia tego jak szybko urwie półoś pierwszy raz
Za dwa tygodnie ślub, potem zaczynam działać z przodem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum