Już jakiś czas czytam forum i dużo z tego wyniosłem, byłem bardzo zajęty budową domku dla "Klocka", i teraz znalazłem czas żeby wam go przedstawić.
Kupiony w całości na podzespołach Opla Kadetta 1.4, zwrotnice przód Polonez z oryginalnymi hamulcami.
Ogólnie wszystko fajnie działa, ale co chwile się coś sypie, naprawiam na bieżąco i cały czas planuje modyfikacje. Kupiłem od MarkaMP skrócone wąsy, wypaliłem blachy pod sworzeń, dotoczyłem tulejki pod sworzeń z lublina, ogólnie zacząłem brać się za przedni zawias.
Postępy z modyfikacji postaram się dodawać na bieżąco bo chętnie poznam opinie bardziej doświadczonych.
Heh, dobrze żyję z sąsiadami A tak po za tym garaż został zgłoszony po budowie do urzędu i został wykonany z zasadami ku temu potrzebnymi aby nie posiadać miliona zgłoszeń i pozwoleń przed budową
tyl to porazka! mcperson w zadnym wypadku sie tutaj nie nadaje do niczego. Przerabialem to. pierwsza lrpsza koleina w zakrecie i albo pognie tloczysko albo je zlamie. pozakladaj te felgi normalnie bo szybko kola pogubisz. urwie srodki. Te malczanowe felgi sa papierowe.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Niestety, wiem coś już o tym (mcpersony), będą zmiany ale wszystko w swoim czasie Jak na razie ładnie wybiera ale wytrzymałość słaba fakt. Ale najpierw inne drobne bzdety, może się uda jutro ruszyć
Dajcie mi tydzień coś się zacznie dziać obiecuję Ale jak na razie pod młotek idzie przód
Wczoraj wspawałem lusterka, o ile łatwiej z garażu ze szperą wyjechać od lusterek to się w pale nie mieści
[ Dodano: Nie Maj 29, 2016 10:50 ]
Jak mówiłem stare zawieszenie znowu się uebało na spawie to się za nie zacząłem brać.
Narazie zbieram części, jak dojdą jadę do tokarza co by mi zrobił tuleję pod łożysko do wspawania w całkiem nową piastę
[ Dodano: Sob Cze 11, 2016 12:34 ]
Jak mówiłem powoli ale do przodu
Amortyzatory już są:
I czekam na paczkę od kolegi same222 z firmy FROM-STAL który toczył mi tuleje pod łożysko wraz z usługą ustawienia jej w przyszłym korpusie piasty
Więcej z budowy zawieszenia w tym tygodniu !
Pytanie, czy nie przegiąłem pały z uniballami (łożyskami wahliwymi czy tak jak zwał) M16 w zawieszeniu? Fajnie nakrętki 6-cio kątne pasują do rury calowej grubościennej dla tego tak wybrałem
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 416 Skąd: mazury
Wysłany: Sob Cze 11, 2016 13:37
16 trochę delikatne
a czemu nie wykorzystałeś wkładów z grubszymi tłoczyskami ,np; passat około 21mm tłoczysko (choć słabo tłumią )
(ja dwa razy złamałem 18 tłoczysko i zniszczyłem aku był blisko amora )
W swoim mechanizmie do biegów mam te główki 8 i 10 to jedne i drugie mają wyczuwalny i zauważalny luz. Osobiście do zawieszenia czy amorków mniej jak 20 bym nie założył. A cienkie tłoczyska kończą tak:
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Takie lagi akurat miałem pod ręką, z doświadczenia z amortyzacją wiem że bardzo ważna jest płaszczyzna w jakiej pracują, to ona określa naprężenia w której pracują
Ale jak ebnie to przypomnę sobie wasze słowa i na pewno założę wtedy grubsze
Możecie od razu powiedzieć jakie fi ma obudowa tłoczyska z passata ?
Z ciekawości zapytam, jakie wymiary garażu? Sam stawiam coś podobnego 5x6m, tylko zastanawiam się czy kryć blachą czy płytą warstwową. Planujesz to jakoś docieplać? Inaczej zimą nie nagrzejesz i będzie się skraplać wewnątrz niestety.
_________________ Album Picasa
Budowa buggy SideWinder
Planuję jedynie przed zimą tą matę co się pod dach podkleja położyć żeby zapobiec skraplaniu, tak nie będę go ocieplał, w razie potrzeby nagrzania w środku na jakieś prace będę miał tą dyszę gazową (piec, nadmuch czy jak to się tam nazywa )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum