Instaluje pedały,hamulce,hydro sprzegło itp.wszystko jest już w głowie tylko to zrobić. Po 2 godz dziennie się robi to za szybko nie idzie.
Jutro wrzuce jakieś fociszcze
mam pytanie czy dużo jest roboty żeby przerobić biegi z drążka na linki?
od czego oprócz opla może pasować wajcha do zmiany biegów żeby była jak najmniejsza
generalnie każda jedna będzie pasowała. A temat biegów jest ciążki. I ciężko jest to zrobić żeby działało precyzyjnie. U mnie w skrzyni opla, mam na jednej lince i jednym drążku, a wajchę mam z jakiegoś VW (coś jak w passacie b5 golfie 4)
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
Miałem podobny silnik i zrobiłem na drążku i było trochę ciężko to ustawić ale chodziło. Ogólnie to chyba ja na twoim miejscu zrobiłbym na drążku. Teraz jakbym to robił to zastosowałbym śrubę rzymską zrobioną z dwóch uniballi o prawym i lewym gwincie, żeby można było łatwo to regulować, drążek osadzić na tulejce poliamidowej i przykręcić do silnika, żeby mogło to swobodnie chodzić. Do drążka przyspawać gwint np m12 albo nawet m16 i do tego nakrętkę przedłużaną i do niej przyspawać ramię z płaskownika, tak samo przy skrzyni, wtedy drążek będzie mógł się obracać i jednocześnie przesuwać przy małych oporach. Do drążka i przy skrzyni małe płaskowniki do śruby rzymskiej. Powinno to chodzić na prawdę precyzyjnie przy dosyć prostej konstrukcji.
Też mam zrobione biegi na drązek i chciałem wsadzić tuleje polamidową po drodze ale niestety się nie da, drązek się nie obkręca tylko wykonuje ruch u mnie są srednio precyzyjne te biegi ..
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 416 Skąd: czaplinek
Wysłany: Nie Lut 28, 2016 10:51
zalezy jak miales orginalnie. jak biegi byly na drazku to rob drazek jak linki to rob na linkach. ja osobiscie kombinowalem z linkami ale chodzily bardzo opornie przy dwuch zgieciach.zrezygnowalem i zrobilem jak w dawcy-drazek. biegi chodza elegancko
sebolx, Zależy jak silnik jest w ramie zamontowany. Myślę że najłatwiej było by drążek puścić pod silnikiem i przez orczyk połączyć go z wybierakiem i po problemie. Ale np u mnie silnik wisi z 10mm nad podłogą i nie mam jak tamtędy puścić drążki. I drążek poprzez 4 orczyki leci dokoła silnika. Skutkuje to nie dokońca taką praca biegów jaką bym chciał.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
up ostatnich prac
układ chłodzenia z chłodnicą od uno
akumulator z przodu
zbiornik paliwa z kwasówki z przodu
puszczona elektryka do stacyjki i obrotomierza
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum