Fajnie to wyszło tylko z prawej strony gdy np koło wpadnie w dziurę to półoś nie będzie dotykać do ramy? Bo mam podobnie i niestety będę przerabiać tył
Nie powinno,jak stoi to między półosią a ramą jest 3cm,jak wpadnie w dziure to sie tylko zwiększy ta odległość,nawet jak go podniose na lewarku żeby było koło w górze to półoś nie zmienia tej odległości
Zrobiłem nowe wachacze,są teraz tuleje poliamidowe oraz same wachacze zrobiłem dłuższe
teraz jest dużo lepsza praca amortyzatorów,narazie jest przód mięciutki
musze teraz ustawić maglownice
Wzmocnij ten dolny wahacz bo Ci się pognie, ja u siebie miałem chyba nawet z grubszej rury i się poddał po kilku mocniejszych jazdach. Najłatwiej będzie ci wpakować tam płaskownik od dołu.
Rura jest 3/4" i ma ściankę 4mm myślałem że styknie,no to będę musiał wzmocnić.
Pirson w czymś będą przeszkadzać jak są do góry nogami?
Jak zamawiałem piasty to był jeden sworzeń zamontowany tak jak teraz jest
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Sty 24, 2016 23:52
Górny wahacz jest dłuższy niz dolny i przy pracy zawieszenie zamiast negatywu będzie sie robił pozytyw, nie wiem jak duży pozytyw, ale na pewno zwiększa sie prawdopodobieństwo zdjęcia opony
sebolx, dlatego że przy sankach masz mniejszy rozstaw śrub, od rozstawu sworzni przy zwrotnicy, będzie pracować dobrze, ale zmniejszasz negatyw. Chodzi też o to że dolny wahacz będzie bliżej ziemi i dolny sworzen powinien być pod wahaczem, by cały ciężar nie opierał się na 3 śrubkach m8. Przykład dobrej przedniej zawiechy,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum