sebolx, zrób tak jak mniej więcej narysowałem. Masz dużo miejsca za silnikiem, ale musisz sprawdzić ile dolny wahacz możesz schować pod silnikiem, by uzyskać optymalny skok.
Fajnie to wygląda tylko mogłeś tył zwężyć, wahacze mogłyby być spokojnie 10-15 cm dłuższe bo jest na to miejsce, przynajmniej dolne mogłeś dłuższe zrobić, zawieszenie lepiej by pracowało. Przednie wahacze ładne tylko dolne mógłbyś jakimś dodatkowym płaskownikiem wzmocnić bo prawdopodobnie się pogną przy takiej dźwigni. Ogólnie to całkiem nieźle to wygląda.
herobrine dzięki,miałem przerabiać ramę pod silnikiem ale może wpadnie jakiś większy silnik i bedzie potrzebował więcej miejsca.
przednie wahacze bede chyba robił nowe w innym kształcie, ciut dłuższe i z lepszego materiału
a jeszcze takie pytanie czy immobilizer odcina też wtrysk paliwa?
herobrine dzięki,miałem przerabiać ramę pod silnikiem ale może wpadnie jakiś większy silnik i bedzie potrzebował więcej miejsca.
przednie wahacze bede chyba robił nowe w innym kształcie, ciut dłuższe i z lepszego materiału
a jeszcze takie pytanie czy immobilizer odcina też wtrysk paliwa?
Chcesz? Mam do sprzedania kompletny SWAP, któryś z tych Duratec 2.5 V6, lub Peugeot 3.0 V6.
herobrine dzięki,miałem przerabiać ramę pod silnikiem ale może wpadnie jakiś większy silnik i bedzie potrzebował więcej miejsca.
przednie wahacze bede chyba robił nowe w innym kształcie, ciut dłuższe i z lepszego materiału
a jeszcze takie pytanie czy immobilizer odcina też wtrysk paliwa?
Chcesz? Mam do sprzedania kompletny SWAP, któryś z tych Duratec 2.5 V6, lub Peugeot 3.0 V6.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum