Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
lewarek zmiany biegów jak zamontować
Autor Wiadomość
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 20:04   

 
 
 
marles 



Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 217
Skąd: Polska
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 22:33   

jajek, I wszystko w tym temacie
_________________
Buggy 1.6 TD + Intercooler
https://goo.gl/photos/fFive8tfE4QPL9kA7
 
 
mm1234 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2017
Posty: 71
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Nie Lut 26, 2017 20:08   

więc zapodaje jak jest u mnie :D
po kliknięciu w miniatury powiększą się
rysunek w paincie

foty w praktyce ( sory nie mam gdzie buga umyć :D )




wajha ciągnie kawałek rury który pracuje w 2 długich nakrętkach z zjechnym gwintem i poprzez kawałek płaskownika wymusza na wybieraku od biegów wyciągnięcie lub wepchnięcie , w pozycii zero mamy więc 1 albo 2 ( nie trzeba ciągnąć do siebie ) , żeby wrzucić trójkę i czwórkę dźwignię biegów odpychamy w prawo w pozycji zero , wtedy pręt gwintowany wymusza obrót lizaka i wybieraka i mamy trójkę i czwórke , wsteczny wymaga mega wychyłu od pozycji zero w prawo
do lizaka jest też przymocowana sprężyna która sprawia że pozycja zero jest zawsze między jedynką a dwójką ...

ma to masę minusów , skok dźwigni jest jak w starze 200 , między 1 a 2 mamy z hmmm 30-40 cm :what: ? biego chodzą nieprecyzyjnie , czasem ciężko luz wrzucić bo wajha nie ma odczuwalnej pozycji ,,zero'' często wydaje się że jest na środku ale puszczasz sprzęgło a on szarpie i gaśnie bo była 1 albo 2 :D wsteczny też działa póki pręt gwintowany się nie pokrzywi potem trzeba regulować na nakrętkach żeby wymuszał większe wychylenie lizaka z zabierakiem .....

nakrętki pracujące jako tuleje ślizgowe trzeba smarować co jakiś czas
jak miałem silnik uno który był innaczej zamontowany to skrzynia nie bujała się tak prawo lewo na silniku kaszlaka dosyć mocno pracuje i czasem zmiana z 2 na 3 jest niezbyt precyzyjna ale mnie te wszystkie wady nie przeszkadzają jakoś bardzo bo ten ulep jest w sumie wolnobieżny :P mała moc , kiepska konstrukcja i zawieszenie i w sumie non stop się jeździ na 1 i 2 , trójka do przelotów po szlakach w drodze na żwirownie i tyle , nie potrzebuje szybkiej zmiany biegów :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax