Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mr_Piona
Pią Wrz 02, 2016 22:18
Praca inżynierska Buggy
Autor Wiadomość
stecko.t 


Dołączył: 12 Kwi 2015
Posty: 5
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 13:14   Praca inżynierska Buggy

CZeść wszystkim! Jestem studentem i nadszedł czas wybierania tematów prac inżynierskich. Zastanawiam się nad zaprojektowaniem buggy (inventor). Studiuję mechanikę i budowę maszyn. Specjalizacja pojazdy. W praktyce jestem zielony, ale w wakacje wybieram się na praktyki do warsztatu samochodowego. I teraz moje pytanie jest takie: czy jestem w stanie zrobić, zamodelować w programie komputerowym taki pojazd. Czy ktoś robił coś takiego, ma jakieś przykładowe projekty itp??
Pozdrawiam i liczę na wiele odpowiedzi.
 
 
Pirson 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 1071
Skąd: Gostyń
Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 13:25   

Pomysł fajny, ale bardzo ambitny. Całe buggy jest bardzo złożone i zrobić projekt całości z obliczeniami, wytrzymałością, pracą zawieszenia itp itd to zajemie ci kupe czasu i nerwów. Wybierz sobie jeden element np rame albo zawieszenie.
_________________
 
 
 
koszmar_PAF 



Wiek: 31
Dołączył: 13 Mar 2014
Posty: 12
Skąd: Siedlików
Wysłany: Sro Kwi 15, 2015 22:56   

Zaprojektować cale buggy po bożemu to to raczej na magisterkę (albo i wyżej) niż inż. Nie wyobrażam sobie tego. Na projekcie liczyłem reduktor ślimakowy to mi wyszło 36 str obliczeń a i tak twierdzę że do kompletności obliczeń to tam brakowało tyle ze ooooo ;) a to tylko dwa współpracujące zespoły! Takie projekty jak piszesz są prowadzone z reguły przez całe zespoły (np bolidy formuły student, może słyszałeś).