Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Buggy 126p. Brak mocy i duze spalanie. Pomocy!
Autor Wiadomość
kacper@wp.pl 
kacper@wp.pl


Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 25
Skąd: Szczytno
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 10:47   Buggy 126p. Brak mocy i duze spalanie. Pomocy!

Witam. Posiadam buggy z silniczkiem i skrzynia od maluszka. Silnik 650. Problem polega na tym ze pali mi on ponad 15 l na 100 km. Oczywiscie wiem ze jest zima, jezdzi sie raczej na 1 i 2 ( polne drogi) ale sadze ze to i tak za duzo. Druga sprawa to brak mocy. Silnik nie chce wejsc na zadnym z biegow na ponad ok. 3,5 tys. Nie przerywa ale bardzo wolno wchodzi na obroty. Na 2 praktycznie nie przyspiesza. Czyzby calkowity brak kompresji juz? :( Panowie pomocy.
_________________
kacper
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 11:08   

Jakieś inne objawy? Szarpanie, strzelanie w wydech lub gaźnik? Inne? Masz do sprawdzenia zapłon, ustawienia gaźnika, kompresję, zawory.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
Kinek 
Metal to podstawa


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 172
Skąd: Mędrzechów
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 11:41   

sprawdz wężyk od powrotu paliwa czy benzyny nie gubisz, czy kable WN nie mają przebicia, problem z wchodzeniem na obroty może być właśnie objawem brku kompresji w skuterze tak mialem że ledwie przyśpieszał.
_________________
1.8d Kinka
Moja galeria
 
 
 
kacper@wp.pl 
kacper@wp.pl


Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 25
Skąd: Szczytno
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 12:00   

Silnik pracuje rowno. Czasami tylko lekko strzeli lub szarpnie. Gaznik czysty i wyregulowany. Zaplon tez. Nie mam tylko chwilowo tej pokrywki ale zawsze czyms to zabezpieczam zeby syfu nie nalecialo. Zawory ustawione. Z wezykiem wszystko ok. Wczoraj sprawdzalem swiece i jedna byla dobra ( kawa z mlekiem ) lecz druga w oleju. Dzisiaj znow sprawdzalem i to samo. Znow zaolejona lecz bez zadego osadu. Czyli domyslam sie ze brak kompresji? Czy jednak myle sie?

[ Dodano: Wto Sty 27, 2015 13:10 ]
Panowie problem z brakiem mocy rozwiazany. Wystarczylo zmienic swiece i jezdzi jak nowy. Ale to raczej nie zmniejszy spalania. Macie jeszcze jakies pomysly?
_________________
kacper
 
 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 16:16   

Jak zmierzyłeś te 100 km ?


Jak miałem malucha to 5 litrów starczało tak na 30 minut pałowania i 30 minut spokojniutkiej jazdy średnio
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 19:31   

No dobra, zamieniłeś świece i teraz ta zaolejona się ładnie wypali w sprawnym cylindrze, a ta czysta, której łatwiej pracować się zawali syfem w tym niesprawnym. Zmierz ciśnienie sprężania i to dwa razy, na "sucho i z próbą olejową, to będziesz wiedział, co się dzieje. Jak czysta świeca się zaolei, to przynajmniej będziesz wiedział, z którym cylindrem jest problem.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
kacper@wp.pl 
kacper@wp.pl


Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 25
Skąd: Szczytno
Wysłany: Pią Sty 30, 2015 12:28   

Posiedzialem troche i spalanie wynosi teraz okolo 10. Miernik juz zamowilem. W poniedzialek przyjdzie i zobaczymy co i jak. Mam jeszcze jedno pytanie. Zauwazylem ze czesc buggy jak i maluszkow podczas schodzenia z obrotow strzela w wydech :D . Bardzo jest to szkodliwe dla silnika? Jak mozna by uzyskac ten efekt?
_________________
kacper
 
 
 
Kinek 
Metal to podstawa


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 172
Skąd: Mędrzechów
Wysłany: Pią Sty 30, 2015 17:40   

kacper@wp.pl, SIlnik na wysokie obroty, wylaczasz zaplon na 2 sekundy jednosczesnie pompujac gazu i wlaczasz zaplon, mgielka paliwo powietrze z cylindrow idzie do tlumika, po wlaczeniu zaplonu idzie marchewa do tlumika i masz efekt strzalu. Mialem malucha swojego czasu i sie strzelalo przejazdem przez rynek a ile radochy przy tym ;D Czy szkodliwe to nie powiem ci bo nie wiem
_________________
1.8d Kinka
Moja galeria
 
 
 
kacper@wp.pl 
kacper@wp.pl


Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 25
Skąd: Szczytno
Wysłany: Pią Sty 30, 2015 18:01   

Dzieki wielkie. Slyszalem tez ze jesli zrobi sie wydech przelot to bedzie tez taki efekt? Prawda to?
_________________
kacper
 
 
 
RAFIK 



Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 181
Skąd: Gościcino
Wysłany: Sob Sty 31, 2015 11:47   

A sprawdzałeś regulacje zaworów może któryś ma za mały luz i po nagrzaniu silnika się nie domyka i to powoduje brak mocy i strzelanie z tłumika u mnie tak było i też strzelał wyregulowałem na ciepłym silniku i jest git.
_________________
Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"

https://picasaweb.google.com/102011015237460479619
 
 
 
kacper@wp.pl 
kacper@wp.pl


Wiek: 36
Dołączył: 02 Mar 2013
Posty: 25
Skąd: Szczytno
Wysłany: Sob Sty 31, 2015 14:43   

RAFIK nie zrozumielsmy sie.Silnik ma juz moc po zmianie swiecy. A co do strzelania to ja wlasnie chce uzyskac taki efekt. No chyba ze to szkodliwe dla silnika to dziekuje....
_________________
kacper
 
 
 
OgoN 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 165
Skąd: Małopolska
Wysłany: Pon Lut 16, 2015 20:50   

Taki efekt uzyskasz poprzez przelotowy tłumik lub zmianę kąta wyprzedzania zapłonu na aparacie zapłonowym.. chyba , że masz moduł to nic nie zrobisz. W minimalnym stopniu wpływa to na żywotność silnika bo może powypalać Ci zawory.
 
 
 
Kinek 
Metal to podstawa


Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 172
Skąd: Mędrzechów
Wysłany: Pon Lut 16, 2015 21:08   

Jak mówiłem tłumik nieco wybebeszony, żyłujesz silnik miedzyczasie wylączasz zapłon pompujesz nieco pedalem gazu wlaczasz zaplon dajesz gazu i jeb strzela
_________________
1.8d Kinka
Moja galeria
 
 
 
BKK 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 350
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Lut 19, 2015 22:31   

OgoN napisał/a:
Taki efekt uzyskasz poprzez przelotowy tłumik lub zmianę kąta wyprzedzania zapłonu na aparacie zapłonowym.. chyba , że masz moduł to nic nie zrobisz. W minimalnym stopniu wpływa to na żywotność silnika bo może powypalać Ci zawory.

Fest mi "minimalny stopień". Źle ustawiony zapłon, to większe zużycie paliwa, mniejsza moc, szybsze zużycie silnika, trudności z uruchomieniem i inne przypadłości.
Efekt strzelania w tłumik pojawi się już przy krótkim i przelotowym układzie wydechowym.
_________________
Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax