Przy małych kątach wygięcia nie jest to aż tak wyczuwalne. Przykładowo wały napędowe. Jadąc autem z wałem napędowym na kardanach nie czuć że auto przyspiesza i zwalnia. To są dosyć małe skoki w prędkości obrotowej.
Pamiętam jak w szkole o tym mówili to się dziwiłem dlaczego tak jest.
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Sro Sty 21, 2015 21:42
EEE przy zachowaniu takich samych kątów wejścia i wyjścia zjawisko na końcach nie występuje. Choć oczywiście jest to wada tego rozwiązania. Na końcu ładnie widać jak działa źle zespawany kardan w układzie kierowniczym, po czym kierownica raz lekko raz ciężko i niemożna sprzętu na drodze utrzymać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum