Ogólnie na codzien obrabiam profil w pracy i lepiej mi się przy nim pracuje, wiem że ide na łątwizne, ale jak bede chciał uzyskać dobre katy pracy sworzni to musiał bym się trochę napracować
Dzis wpadło mi takie o to cudo . UWAGA ZAPŁACIŁEM 100ZŁ
NIestety silnik nie nadaje sie do niczego, przeszła przez niego powódz, wszystko zalane zamulone i tylko na zlom. Właściwie po to go kupiłem, rozebrać i na złom bo na nic innego się nie nadaje
Wlicz do tego robotogodziny które trzeba poświęcić na rozbebeszenie tego i rozdzielenie aluminium itp. to tak kolorowo nie jest Ale mniejsza o to, każdy ma inne fanaberie
Jeśłi sądzisz ze 5h rozbierania nie jest warte 300/400zł to niezły zarobas jesteś . Dla mnie każdy grosz się lilczu, i inwestujac 100zł a zyskujac 200 nawet 300 to logicznie isę opłaca. NIe bede siedział bezczynnie i od wypłaty do wypłaty żył
[ Dodano: Pią Wrz 12, 2014 21:23 ]
Elo coś tam dłubie, przednie wachacze pochłaniają multum czasu, ale nie poddaje się
Wyciąłem mocnowania wachaczy, płaskownik 10mm
|
NO i juz 4próba wachaczy, czy jest dobrze?
Blacha nie jest zespawana z 2 elementów, naciąłem sobie troszeczkę (bardzo mało) żeby ładniej się wygięło i przeleciałem spawem który jak widać jest paskudny ale nie taki był cel, martwi mnie to że blacha jest zbyt cienka i miękka
Skok, da się wyżej jakieś 3cm (30mm) DO tego koło jest 14cali a powinno być 13 cali wiec jeszcze uzyskam trochę.
Na uchwyty do wahaczy dałeś blachę 10mm, a pod sworzeń chyba 2 razy cieńszą, moim zdaniem pod sworzeń blachę 7mm max, a na uchwyty 5mm. Ale to jest tylko moje zdanie moge się mylić.
Jaka szerokość buggy Ci wyjdzie na tych wahaczach??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum