A w razie koniecznosci wymiany bedziesz caly wahacz spawal od zeta? Jak chcesz na sztywno wytnij ta koncowke i daj blache pod oryginalny swozen z muloneza. Bedziesz mial mozliwosc wymiany i lepsza zywotnosc niz z ta koncowka.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
A w razie koniecznosci wymiany bedziesz caly wahacz spawal od zeta? Jak chcesz na sztywno wytnij ta koncowke i daj blache pod oryginalny swozen z muloneza. Bedziesz mial mozliwosc wymiany i lepsza zywotnosc niz z ta koncowka.
Dzięki za poradę, ale zostanę przy przy swoim dlatego że już gwint spieprzyłem a jak bede wymieniał sworzeń to wtedy zrobię jak Ty mi radziłeś z tymi nakrętkami, zrobiłem dzisiaj jedną stronę, dwa zdjęcia w galerii, będzie?
Już się troche przy tym irytuje:)
Dobrze tylko teraz mi powiedzcie koledzy drodzy, na jakiej dlugości ma się łamać kolumna. Dodam, że przy dolnym mocowaniu wahaczy owe łamią się na 36 cm, a górne w tym momencie na 44cm. ?? Pewnie mam przymierzyć tak jak jeden z was to opisał w jednym temacie.??
Wczesniej mialem mniej to było źle... Mi się wydaje że jak bd większy kąt to w trakcie wchodzenia w zakręt gdzie będą duże nierówności lepiej bedzie sie prowadził i bd lepsza przyczepność. Przez to że zmniejszyłem odległość miedzy mocowaniami wahaczy dolnych i górnych oraz te ostatnie wyysunąłem bardziej na zewnatrz po 4 cm z obu stron, to dzięki temu cały ten zespół bedzie bardziej czulszy na nierówności i na wchodzenie w zakręt z dużą predkoscia niż jakbym ustawił wahacze w jednej lini pionowej i o takich samych odległościach od sworzni( w polonezie wychodzi coś kolo 22cm) a ja teraz mam ustawione na 15cm. Im ta odleglosc bedzie mniejsza to uklad bedzie bardzie czuly i szybciej zmienial kąt kola. Jezeli sie myle to prosze mnie poprawic:)
kazek_134, Dobrze myślisz , też o to chodzi żeby ci nie zwaliło opony z felgi przy ostrym wchodzeniu w zakręt, rama się przechyla i dzięki temu koło całą powierzchnią dotyka aswaltu
Parę razy przeczytałem temat o Zawieszeniu w końcu coś pojąłem:)
Mam pytanie odnośnie kolumny, przeczytałem gdzieś u nas na forum (napisał to jajek), że czasami nie da się ustawić kolumny tak aby idealnie współpracowała z wahaczami, z tego co mi sie wydaje to chyba u mnie będzie ta niemoc, dobrze myślę:)??
Pytanko odnośnie bieżności:)
Na ok 35 cm nad ziemią koła na ziemi jest bieżny (187cm)
Koła na 35 cm nad ziemią jest rozbieżny o 4 cm.
Buggy na ok 50 cm jest zbieżny o 2 cm.
Może tak być, raczej idealnie bieżnie w każdym punkcie nie da się ustawić tej kolumny, chyba, że lepiej by było aby jak koło jest na tych 35cm nad ziemią i buggy tez na tej wysokośc to robieżnośc mniejsza jak 4cm. Tak mi się wydaje??
(...)
Na ok 35 cm nad ziemią koła na ziemi jest bieżny (187cm)
Koła na 35 cm nad ziemią jest rozbieżny o 4 cm.
Trochę błąd logiczny ...
Oj tam chodzilo mi:" Rama na wysokosci 35cm, kola na ziemi ..."
Panowie wrzuciłem silnik do ramy powiedzcie prosze czy w ten sposob może być ustawiony, teraz poduszka środkowa od strony półosi jest na "wysokości" końca wózka (całego buggy)
może przesunąc bardziej do przodu, powiedzcie proszę tak żebym nie miał problemów z wahaczami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum