Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
jak to odkręcic?
Autor Wiadomość
misiu 
Wirtuoz spawarki


Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 749
Skąd: Skulsk
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Wto Lip 15, 2014 22:09   jak to odkręcic?

jest taki problem, żebym mógł zdjąć pokrywe rorządu to musze zdjąć to koło na wale korbowym, i nie wiem jak?
trzeba te śrubke ze środka wykręcić i ściągaczem do łożysk?

 
 
 
siwy1310 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 32
Skąd: zielona góra
Wysłany: Wto Lip 15, 2014 22:35   

klucz pneumatyczny posiadasz
 
 
misiu 
Wirtuoz spawarki


Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 749
Skąd: Skulsk
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Wto Lip 15, 2014 22:46   

nie posiadam ale jeżeli bedzie potrzebny to w 10 minut zalatwie.
wiem że bedzie potrzebny a potem jak odkręcę śrube to normalnie ta piasta czy co to tam jest to zejdzie?

trzeba wrzucic 5 bieg, nacisnac hamulec i odkręcac kluczem na powietrze to tez wiem.
 
 
 
michalst3 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 28
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 541
Skąd: Chechło Pierwsze
Wysłany: Wto Lip 15, 2014 22:58   

Załatw pneumata . A wgl masz dobry kompresor ? bo z butlą 25l to nic nie zdziałasz.

Nie trzeba nic wrzucać ani hamulca wciskać . Normalnie odkręcasz , a potem ściągasz .
Jak nie schodzi to popukaj trochę młotkiem .
_________________
Galeria ST3
2.3Turbo 250KM 400Nm
 
 
 
misiu 
Wirtuoz spawarki


Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 749
Skąd: Skulsk
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 00:08   

pracuje w tej firmie co to te bramy kują i piaskują, mamy jakiś tam spalinowy kompresor wydajności 3.5m^3/min ale nie ma zbiornika to chyba nie da rady?
heh jutro pomęcze sie z tym oplem dzieki
 
 
 
siwy1310 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 32
Skąd: zielona góra
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 21:19   

jak pnaeumtem nie da to naloz klucz i mlotkiem pizgnac czsem to daje rade sam milalem podobny problem .
 
 
PepsiBoss 
Zlotowa Gwiazda


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 600
Skąd: Chojnice
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 21:23   

Miskę oleju masz aluminiową więc uważaj z tym podkładaniem lewarka pod miskę :D Zeby ci za chwile nie zrobił drugiego spustu oleju :)
_________________
Nie ma większej radości dla głupiego, jak znaleźć głupszego od siebie ...
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 21:57   

Jak nie masz udaru to jakoś przyhamuj wał, np 5 bieg, z zablokowaniem kół, bądź przyblokowanie wieńca zamachu... i brecha...
Musisz mieć E klucz <nasadkę, coś jak torx tyle ze odwrotnie> Jak odkręcisz śrubę to spokojnie ręką bez żadnych ściągaczy zdejmiesz... Możesz też nasadką, bodajże 16mm, mi się rozerwała ;/
 
 
 
misiu 
Wirtuoz spawarki


Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 749
Skąd: Skulsk
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 22:55   

kiedyś kupiłem sobie zestaw kluczy coval jak nie bylo co z hajsem po osiemnnastce zrobić, teraz nie żałuje :)

nad lewarkiem jest kawałek stalowej blachy 5 mm 70x70mm a nie lewarek bezpośrednio, takie smutne doświadczenie z clio hehe

odkręciłem zdjąłem obudowe i okazuje sie ze hydrauliczny napinacz se nie napina, dlaczego?
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 22:56   

Bo może nie ma ciśnienia w układzie> :what:
 
 
 
misiu 
Wirtuoz spawarki


Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 749
Skąd: Skulsk
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Pią Lip 18, 2014 18:06   

przerobiłem napinacz na sprężynowo-olejowy i chodzi, majster mi ustawił rozrząd przyrządami włącznie z czujnikiem tym od wałka rozrządu i pokasowałem błędy, ale 2 tale sie świecą:
-imo, ale to jakaś ściema bo nie mam imo bo kluczyk jest rozwalony itd...
-zawor egr

i teraz co to znaczy jak jest zawor egr? trzeba wyczyścic czy trzeba nowy??
 
 
 
BĄK 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 700
Skąd: Złota , Kłodawa
Wysłany: Pią Lip 18, 2014 21:09   

misiu, ja zaślepiłem
_________________
https://www.youtube.com/c...wyVx2tdXrTagPNw
https://photos.app.goo.gl/s65CCYAVXFs3JRbP6
 
 
misiu 
Wirtuoz spawarki


Pomógł: 4 razy
Wiek: 28
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 749
Skąd: Skulsk
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Pią Lip 18, 2014 21:19   

nie ma zmian w spalaniu? spadku/wzrostu mocy?

nie bardzo rozumiem o co w tym chodzi?
skoro zawór nie otwiera sie to nie ma przepływu i to działa jak zaślepka, wtf?
poza tym zawór i tak musi być podłączony i błąd bedzie.
 
 
 
jajek 
...Elektronika...


Pomógł: 50 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pią Lip 18, 2014 22:52   

Egr daje czesc spalin spowrotem do komory spalania w celu zmiejszenia emisji spalin...

Egr na seryjnym sterowniku nie odłączaj bo będą byki. Można zaślepić jak bąk powiedział, bądź, przeczyścić zaworek, tak by pracował + wd40.
 
 
 
BĄK 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lut 2013
Posty: 700
Skąd: Złota , Kłodawa
Wysłany: Pią Lip 18, 2014 23:51   

czyszczenie zazwyczaj nie wiele daje lepiej zaślepić.
misiu, zawór egr na biegu jałowym kieruje część spalin do ponownego przepalenia jeśli miałeś zepsutego i nawet w trakcie jazdy kierował spaliny do korektora ssącego to jego zaślepienie spowoduje delikatny wzrost mocy a spalanie bynajmniej u mnie się nie zmieniło
_________________
https://www.youtube.com/c...wyVx2tdXrTagPNw
https://photos.app.goo.gl/s65CCYAVXFs3JRbP6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax