Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Nie Maj 04, 2014 03:25
Wygląda na klasyczny alternator jak do 126p.
Do niego trzeba podłączyć regulator aluminiowy z kablem zielonym i zółtym.
Po fotkach na necie będzie można zobaczyć co do czego podłączyć...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 350 Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Cze 01, 2014 19:42
Ni może mieć mniejszych wsuwek. Wyglądają na standardowe 6.3 mm szerokości. Może przy regulatorze masz trochę pozaginane?
W niektórych alternatorach występowały, najczęściej podwójne wsuwki 9 mm, ale one służyły do odbioru prądu. Te standardowe, to zawsze były do regulacji.
Jeśli jednak obawiasz się tego alternatora lub nie faktycznie nie możesz podłączyć regulatora, to zastąp go polskim od malucha. Tam wszystko będzie pasować.
Dokładne rysunki i schematy podłączenia znajdziesz w sieci.
_________________ Zaprojektuję i wykonam instalację elektryczną do każdego pojazdu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum