Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gaz w ruraku?? zaden problem:P
Autor Wiadomość
krolik144 
krolik144


Wiek: 33
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 172
Skąd: Sławków
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 16:51   

Ja chcialem założyć butle taką co się bierze na wymiane. Zaplaci się 40 zl i jezdzi ile wlezie. Cała instalacje miałym praktycznie za darmo od znajomego złomiarza (jemu teraz składam rurowca). Widziałem instalacje w których plyn przepływał przez rurki owinietę na tłumik i podgrzewał parownik. Ciekawe rozwiązanie:)
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Pią Sty 18, 2008 21:34   

Tylko że w mieszalniku ma być jakieś 60-90"C a na tłumiku masz jakieś 180" Lepiej uważać bo zrobi buuum!!
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 23:13   

nic nie zrobi tam jest owinieta cienka rureczka a pozatym plyn sie nie nagrzeje tak samo jak tłumik ... Ale lepiej puscic olej z magistrali węzem na reduktor z pompy :0 wpiąc sie zamiast czujnika a na trójniku zamontowac czujnik z zegarem cisnienia oleju zeby wskazywal :) jeszzce jedna opcja to usytuowanie reduktora nad tłumikiem zeby cieple powietrze na niego dmuchało oczywiscie termostat sciągniety :) ja tak mialem i spisywalo egzamin.. Ja mialem butle z samochodu i tankowalem na stacjii ale butle 11 gk bez problemu mozan zzamontowac ;) :) A jaka róznica w cenie :D: D delikatnie słabszy ...... Podesle jakies fotki ...
 
 
 
KrzysztofSS
[Usunięty]

Wysłany: Sob Sty 19, 2008 09:31   

Gaz bez odpowiedniego ogrzania zaraz na mieszalniku zamarznie i wtedy nie odpalisz za nic, a jeśli już ci się uda to puścisz z gazu i gaśnie
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Sob Sty 19, 2008 11:25   

tak masz racje bez odpowiedniego ogrzania nie bedzioe chodzil poprawnie ale gorącym powietrzem go wystarczająco ogrzejesz bynajmniej w lecie bo zimie gorzej... Ale patent z olejem jest bardzo dobry... w dodatku silniczek lepiej pracuje bo reduktor robi jakop chlodnica oleju a zatem ma lepsze chlodzenie :) ...
 
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 18:24   

NA tą zaślepke na fotce nie zwracaj uwagii ! Tam powinien iśc wąz od czujnika cisnienia ...

http://s009.wyslijto.pl/?...][/list][/list][/url]
 
 
 
snajper007
[Usunięty]

Wysłany: Wto Maj 13, 2008 20:46   

Magistrala czyli tam gdzie idzie bagnet do oleju?
 
 
Maurycy 
Uzależniony



Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 1217
Skąd: Dębica/RDE
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 22:37   

Do magistrali to znaczy wszedzie byle olej dostał sie spowrotem do srofka silnika ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax