Panowie na 99,99% problem z głowy
brak iskry na 3 cylindrze przekładałem zamieniłem cewkę 3 z 4 i była iskra bo myslałem że może cos z przewodami elektrycznymi ale mimo zamiany na 3 cewce nie było iskry dodam że dla pewności zamieniałem świece.
a oto taka ceweczka czy jak to się zwie fachowo http://allegro.pl/vw-golf...3899895126.html
_________________ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę
Więc tak wymieniłem cewkę i jest lepiej zapali lepiej chodzi
dla pewności sprawdziłem jeszcze raz starą cewkę
ale na małych obrotach dalej telepie i jak wcisnę sprzęgło trochę przestaje więc wina dwumasu prawdopodobnie ;/ ???
wcześniej tak nie było chyba że się tak nie zwracało na to uwagi hm nie mam pojęcia
może czasami zatelepało ale teraz to cały czas
No tak ale to jest sportowe sprzęgło które też mało nie kosztuje. On wymienił sprzęgło nie dlatego że dwumasa jest droga tylko dla tego że seryjne sprzęgło nie wytrzymywało podwyższonych parametrów silnika.
tez tak myslę ale chodzi o to że moze dało by radę przerobić to na normalne sprzęgło tylko dobrać tarczę z tumikami drgań czy jak to zwią
myślałem już dwumas usztywnić żeby się nie skręcał tak żeby było dobrze i się tego pozbyć
_________________ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 22:10
no sory ale muszę to napisać ... trzeba było kupić gti ale moze mk 2 bo najwyraźniej nie stać cię na to auto... nie kombinuj bo tylko po takich przerobkach auto straci na wartości.......
chodzi mi sprzedac i mieć z głowy albo wydac i kupic nowy dwumas ale jak będę 100% pewny ze to to i przejeździć z rok i się pozbyć bo te dwumasy padają nawet przy 70tyś
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 22:18
Jak chcesz wiedzieć co jest to zawieź do mechanika (jakiegoś warsztatu nie szopy) i będziesz miał pewność co jest i że będzie naprawione. Taka "napraw" przez forum nie ma większego sensu bo nie do się wszystkiego naprawić tak na oko. Trzeba się przejechać posłuchać podtykać
Sebusk, popieram samochody takie nowe są dużo droższe od podstawowej wersji ,ale później używane można je kupić w cenie normalych wersji tylko bo jak zacznie się sypać to ludzie sprzedają a ten co kupi ma tylko wydatki nikt nie zwraca na to uwagi.
Zacznijmy od tego ,że nikt nie kupuje nowego golfa GTI ,żeby nim jeździć spokojnie tylko poszaleć pojeździ trochę a jak zacznie się sypać to sprzedaje.
Też niewiedziałem że przy zapalaniu i gaszeniu powinno się wciskać sprzęgło na dwumasie ale to tak na marginesie
w sobotę może wyskoczę do jakiegoś warsztatu większego bo w okolicy to sami tacy co na starszych modelach się znają a tutaj to będą snuc tylko domysły
_________________ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę
Z tego co mi wiadomo to zeby padl dwu mas w benzynie to trzeba byc zdolnym lub ubic z 500kkm. Nie ma tutaj takich szarpniec podczas gaszenie lub zapalania jak w dieslu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum