kurcze no co do kosztu to widziałem i głowa mała ;/
używkę moze dorwę gdzieś o ile to moze byc przyczyną bo jeszcze nic nie wiadomo
a co do przebiegu to napewno jest nieoryginalny bo ma ponad 100tys
kupiłem z 3 miesiące temu i już sprzedać szkoda bo mi się podoba i innym też.
myślałem nad LPG ale bardzo kosztowna przeróbka wiec się nie opłaca i zobaczę jak się okaże że to wina koła to sprzedam nawet wstawię do komisu stracę ale się pozbędę zobaczy się
a jaka była by przyczyna jak by nie chodził na wszystkich cylindrach ??
_________________ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę
jak chcesz mieć pewność że kuleje na garze to rozłączaj po kolei świece. no chyba że cewka i lipa ze sprawdzania.
ostatnio robiłem w tranzicie ostatniej generacji i na nowym sprzęgle zrobił 15000 i poszło...
miał podobne objawy do twojego auta
nie dam ręki sobie uciąć za dwu mas ale na 99% jestem pewny że to to.
małe pytanko. po jakiego wafla gaz w takim pięknym silniku.
Ja jakoś nie bardzo rozumiem takich ludzi. Kupują dwulitrową doładowaną benzyne i chcieliby gaz bo benzyna droga. Jak już to jakaś nowa generacja ale to są koszta i trzeba dużo jeździć żeby się zwróciło. Ale gaz to pół biedy. Kupują auta na które ich nie stać. To że mają kase żeby kupić auto to nie znaczy że na nie ich stać. Trzeba pamiętać o serwisie auta. Jak ktoś kupuje nowsze droższe auto to trzeba się liczyć z tym że serwis tego auta będzie drogi. No chyba że jest tak jak napisał luki, czyli auto kupione dla szpanu.
Jak chcesz jeździł tym autem to kupuj nową dwumase (jeżeli to jest to) jak kupisz używke to nie masz gwarancji że Ci się nie zesra po tysiącu km. Nie znam Ciebie więc to co wcześniej napisałem być może że nie dotyczy się Ciebie, więc bez urazy. Ty możesz być inny. Nie wiem czy masz kase czy nie ale jeżeli masz to naprawiaj auto bo fajny silniczek i auto fajne (pierwszy golf który mi się podoba) A jak naprawisz to jeszcze pojeździsz autkiem.
a więc tak
na dzień dzisiejszy samochód jak stał tak stoi brak czasu na tygodniu żeby pojeździć za jakimś elektronikiem żeby przyjechał na miejsce i sprawdził
Rozmawiałem z takim jednym że jak by dwumas walnął to by brzęczało coś tam a tak to cisza jest
macie jakiś pomysł jak sprawdzić czy chodzi na wszystkich cylindrach ?? bo za bardzo nie ma jak ściągnąć 1 cewki z świecy bo przewody elektryczne są jak by połączone w taką listwę.
chyba że wykręcić świece i wtedy zobaczyć tak jak to sie robiło w komarku
_________________ To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. Ja w siebie wierzę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum