Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana samochodu...
Autor Wiadomość
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sob Sty 11, 2014 10:04   

Kiedyś też chciałem mieć podobny zestaw. Woziłem auta ale właśnie nie mam E. Wtedy zakupiłem autolawete. Stwierdziłem że wygodniej. Ty pewnie potrzebujesz też normalnego auta.
Tak swoją drogą to dziwne że niby T4 ma mniej na haku niż espace.
 
 
 
zdenek_zdenek 


Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 92
Skąd: wydupczyska wyżne
Wysłany: Sob Sty 11, 2014 15:30   

Mam też VW LT35 2003r i DMC poj. 3500, a przyczepy 2800 i tutaj przelicznik 1.33 też nie jest zachowany tyle że w drugą stronę. Tylko do jazdy choćby z przyczepką lekką potrzeba viatola, ale dmc zestawu 6300.
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Sob Sty 11, 2014 23:53   

Dlatego autolawety mają taki plus że mają DMC do 3500kg i jadąc z autem na pace nie potrzeba viatola.
 
 
 
siwys51 


Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 58
Skąd: Sadlinki
Wysłany: Nie Sty 12, 2014 11:54   

Zuh, Ale trzeba omijać wagi ITD,chyba że 126p targasz
 
 
 
Zuh 
Jeżdżący na eMZecie


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 672
Skąd: Lubuskie
Wysłany: Nie Sty 12, 2014 17:47   

Nic nie musiałem omijać a woziłem normalne auta. Warunek aby MW auta które wiozłem nie mogła przekroczyć 1480kg. Autolaweta miała DMC 3490kg a ważyła 2010kg. Oczywiście to dane teoretyczne więc waga auta musiała być troche mniejsza bo to waga kierowcy dochodzi itp. żeby zmieścić się w 3,5T.
Jest taka niepisana zasada że 10% wagi można przekroczyć.
 
 
 
dawlo7 



Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 13:08   

T4 2,4
" />DMC przyczepy hamowanej to dla T4 2000kg. Po założeniu haka powinienes pojechac na stacje diagnostyczą po odpowiednie zaświadczenie z którym to zaświadczeniem udasz sie do wydziału komunikacji gdzie zmienią Ci DMC przyczepy w dowodzie na tyle ile napisze diagnosta"
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
zdenek_zdenek 


Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 92
Skąd: wydupczyska wyżne
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 18:35   

Oba T4 miałem sprowadzone z hakiem, jeden 1,9 z niemiec, a drugi 2,4 z holandii. Loterią jest co wpisze diagnosta jak go nie przypilnujesz. Czasem mam wrażenie że są po prostu tępi lub niedouczeni. Przy tym 2,4 w holenderskim dowodzie była podana odległość od przodu poj. do haka 515 cm, a ten idiota wpisał to w rubryce O1, Wartości O1 i O2 w holenderskim dowodzie nie było. Na pozycji O2 mi nie zależało bo nie ciągam lawet i dużych przyczep więc się nie wykłucałem, a tak na marginesie te 1500 jest trochę chorą wartością skoro większe kombi maję często więcej.
 
 
 
siwys51 


Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 58
Skąd: Sadlinki
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 19:42   

Bez przesady DMC w rubryce o2 wynika ze świadectwa homologacji a nie od widzi mi się diagnosty
 
 
 
zdenek_zdenek 


Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 92
Skąd: wydupczyska wyżne
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 20:00   

Jak sprowadzasz samochód to diagnosta nie widzi świadectwa homologacji.
 
 
 
siwys51 


Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 58
Skąd: Sadlinki
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 20:15   

zdenek_zdenek, nie musi,znam to z drugiej strony przyjedź do mnie na stacje to ci pokaże i wytłumaczę
dyskusja nie na temat
 
 
 
luki 
:x



Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 20:19   

pisałem o tym stronę wcześniej ale jak widać do nie których to nie dociera... :]
_________________

 
 
jajek 
...Elektronika...


Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3312
Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 20:30   

kup tarpana z 3p i po problemie.
 
 
 
luki 
:x



Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 3342
Skąd: Łancut
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 20:34   

jajek, nie masz nic do dodania sensownego w temacie to nie spamuj bzdurnymi tekstami,zostaw je dla siebie.
_________________

 
 
pulsarus 
Potwór z Bagien



Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 2122
Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Pon Sty 13, 2014 20:44   

Na stacjach chyba dysponują / mają do wglądu świadectwa homologacji większości aut - przynajmniej podstawowe dane do DR.

Moje A6 ma 2065DMC i O2 1600KG, wiem że z większymi motorami mają więcej w O2
_________________
Album Picasa
Kanał YouTube
Diesel Power 4x4
Barracuda
 
 
 
adi93 
mech. sam.


Wiek: 31
Dołączył: 28 Gru 2012
Posty: 92
Skąd: łódź/ Brzeziny
Wysłany: Wto Sty 14, 2014 13:07   

Mitsubishi Pajero Sport 2,5 TD 115KM; MW 1990kg; DMC 2510kg; MMP z ham. 2800kg, bez 750kg.
patrzylem dzisiaj u znajomego w dowodzie ;)
_________________
Proste są dla szybkich samochodów.
Zakręty- dla szybkich kierowców.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 17


Partnerzy

MadMax