Kiedyś też chciałem mieć podobny zestaw. Woziłem auta ale właśnie nie mam E. Wtedy zakupiłem autolawete. Stwierdziłem że wygodniej. Ty pewnie potrzebujesz też normalnego auta.
Tak swoją drogą to dziwne że niby T4 ma mniej na haku niż espace.
Mam też VW LT35 2003r i DMC poj. 3500, a przyczepy 2800 i tutaj przelicznik 1.33 też nie jest zachowany tyle że w drugą stronę. Tylko do jazdy choćby z przyczepką lekką potrzeba viatola, ale dmc zestawu 6300.
Nic nie musiałem omijać a woziłem normalne auta. Warunek aby MW auta które wiozłem nie mogła przekroczyć 1480kg. Autolaweta miała DMC 3490kg a ważyła 2010kg. Oczywiście to dane teoretyczne więc waga auta musiała być troche mniejsza bo to waga kierowcy dochodzi itp. żeby zmieścić się w 3,5T.
Jest taka niepisana zasada że 10% wagi można przekroczyć.
T4 2,4
" />DMC przyczepy hamowanej to dla T4 2000kg. Po założeniu haka powinienes pojechac na stacje diagnostyczą po odpowiednie zaświadczenie z którym to zaświadczeniem udasz sie do wydziału komunikacji gdzie zmienią Ci DMC przyczepy w dowodzie na tyle ile napisze diagnosta"
Oba T4 miałem sprowadzone z hakiem, jeden 1,9 z niemiec, a drugi 2,4 z holandii. Loterią jest co wpisze diagnosta jak go nie przypilnujesz. Czasem mam wrażenie że są po prostu tępi lub niedouczeni. Przy tym 2,4 w holenderskim dowodzie była podana odległość od przodu poj. do haka 515 cm, a ten idiota wpisał to w rubryce O1, Wartości O1 i O2 w holenderskim dowodzie nie było. Na pozycji O2 mi nie zależało bo nie ciągam lawet i dużych przyczep więc się nie wykłucałem, a tak na marginesie te 1500 jest trochę chorą wartością skoro większe kombi maję często więcej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum