Większość ma 1500 mam dwa i mają tyle, niektóre mogą mieć trochę więcej jak diagnosta wpisał na pierwszym przeglądzie po sprowadzeniu auta wyższą wartość. A co do silnika to 150 jest trochę inny.
Najlepszy (najtrwalszy) był stary 2,4d i 1,9d. Samochód żeby miał dmc przyczepy 1800 sam musi ważyć więcej, a t4 waży niecałe 1600 kg.
Może jakiś touareg czy Q7, ale to nie ten budżet, albo jakaś trochę większa terenówka Frontiera, Jeep cheroke.
Chraysler Voyager (nie polecam ze względu na awaryjność i nie wiem czy ma 1800 dmc).
Samochód żeby miał dmc przyczepy 1800 sam musi ważyć więcej, a t4 waży niecałe 1600 kg.
nie prawda...
wg polskiego prawa dmc pojazdu ma wynosić 1.33DMC przyczepy.
dla przyczepy DMC 1800 dmc pojazdu ma być 2400kg
masa własna nie ma tu nic do tego.
diagności są niedouczeni i błędnie wypełniają pola O1 i O2,
od DMC zestawu odejmują dmc polazdu, co jest błędne, bo DMC przyczepy określa homologacja producenta pojazdu.
prosty przykłąd moje poprzednie auto, masa własna 1695 dmc 2600 a dmc przyczepy 2000.
Jak dla mnie najlepszy wybór oczywiscie a6 c5. I jezeli ma byc ekonomiczne to napewno nie 1.8T jak juz cos to 2.8 wiem bo znam te 2 silniki i napewno 2.8 bedzie mialo niższe spalanie i bedzie tansze w eksploatacji. Daje sobie reke uciac. I jak masz jezdzic z przyczepka/ laweta to idealny silnik V6. Jak nie wiezysz w spalanie to mozemy stestowac na mojej a6 tyle ze c4 i silnik 2.6.
No to nie źle. Sporo. Nie spodziewałem się. No ale musisz szukać coś w stylu takiego vana. W normalnej osobówce (5 osób) ciężko będzie coś znaleźć z 1800kg na haku. No chyba że jakąś ciężką limuzynę.
To musisz mieć prawko B+E żeby wozić przyczepe o wadze 1800kg. No chyba że masz wpis w prawku (kod 96) że możesz jechać zestawem 4250kg.
czy jestem w błędzie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum