Jak dla mnie tez asfalt wchodzi w gre, ale nie przesadzajmy na poczatek, nie kazdy ma opony i felgi co sie rowna z dodatkowym kosztem. asfalt proponuje odlozyc na sezon 2015.
3) Osoby odpowiedzialne za przygotowanie Zawodów Ligowych w "swoich" lokalizacjach
-
- sruba (Dakar Drift)
-
- macin (Stanisławka) ?
4) Sytuacje karalne:
- niebezpieczne sytuacje podczas wolnych treningów tj. dzikie wyprzedzanie (wyprzedzany nie będzie miał gdzie się schować) i dzikie tamowanie ruchu (wyprzedzający mógł by minąć ale go blokujesz, trąbi a wyprzedzany bez reakcji)
- stop pijanym kierowcom
-
- czerwona flaga - prędkość patrolowa, czasówka anulowana, zjedź gdzieś spokojnie
- z każdej sytuacji karalnej sędziowie (czyli my, zawodnicy) będą decydowali o odebraniu X punktów z danych zawodów (albo kara czasowa?)
-
5) Przebieg zawodów:
-
- podczas czasówki /kwalifikacji zawodników pozostali dbają o ich bezpieczeństwo (flagi, czas, sędziowanie)
- start dwóch zawodników odbywa się w 1 rzędzie (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
- start trzech lub więcej zawodników odbywa się w 2 rzędach (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
- kwalifikacje na kazdym torze, czas mierzony na dwuch okrazeniach treningowych lepszy brany pod uwage,
- w czasowce start wg kolejnosci kwalifikacji, 3 pomiarowe okrazenia, najlepsze brane pod uwage w klasyfikacji generalnej
6) Harmonogram zawodów:
- Piątek przyjazd i regulacja luzów i ciśnienia pomiędzy nami (bo tego nam brakuje)
-
- Sobota 8:00 badanie kontrolne według pkt 1 (nie wiem czy to istotne bo wiemy co mamy, ale nie każdego znamy)
- Sobota 9:00 odprawa (kilka zdań od osoby odpowiedzialnej, przejście po torze)
- Sobota 10:00 wolne treningi (jazda max lub spokojna, byle z głową)
- Sobota 12:00 rozpoczęcie zawodów
- Sobota 16:00 sprzątanie / pakowanie / wyjazd
-
7) Punktacja:
- 1 miejsce 10 punktów
- 2 miejsce 9 punktów
- 3 miejsce 8 punktów
- 4 miejsce 7 punktów
- 5 miejsce 6 punktów
- 6 miejsce 5 punktów
- 7 miejsce 4 punktów
- 8 miejsce 3 punktów
- 9 miejsce 2 punktów
- 10 miejsce 1 punkt
- 11 miejsce i każde nastepne 0 punktów
8) Informacje ogólne:
- przystąpienie do PLWB na rok łączy się z deklaracją udziału we wszystkich imprezach w sezonie oraz wpisowym xxx PLN przeznaczonym na nagrody na koniec sezonuPLWB
- wpisowe nie będzie zwracane
- wpisowe bedzie przeznaczone w całosci na nagrody dla pierwszych 3 miejsc.
9) Nagrody
- nagrody beda przyznawane jednorazowo na koniec sezonu
- wpisowe na sezon wynosi xxx PLN
- wpisowe na pojedynczą imprezę wynosi xxx / 2 PLN
- za pierwsze miejsce 50% calej puli
- drugie miejsce 30%
- trzecie miejsce 20%
-
2. napisał/a:
Lista uczestników:
- pulsarus
- luki
- Pirson
- macin
- Mr_Piona
- Sruba
- Sebusk
-
-
Moim zdaniem trzeba w regulaminie ująć możliwość nie dopuszczenia pojazdu do udziału po oględzinach "sędziów" czyli nas chodzi mi o tych "na dziko"
Panowie z mojej strony opcje wyglądaja następująco
opcja nr 1 tor olszyna
http://offroadadventure.pl/motocross/
prawie 2 km trasy i do tego można by dołozyć kolejne kilka km trasa dosyć szybka i szeroka opcja scigania sie w grupie jak najbardziej
opcja nr 2 piaskownia
piaskownia po której jezdzilismy na majówce trasa tam była by dosyc techniczna, niezbyt szybka i jedyna opcja to czasówka pojedyńczo za to piach sypiacy sie spod kół i wąskie podjazdy w lesie
Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem toru dakar drift odnosnie rundy zaliczanej do ligi.
Koszt za maszyne ponizej 100 zl (im wiecej nas tym taniej)
Konkurencja miała by wygladac nastepujaco w jego oczach wygladac: 3 okrazenia treningowe, 1 runda 3 okrazenia pomiarowe w prawo i druga runda 3 okrazenia pomiarowe w lewo. Na poczatku dostajemy nadajniki do mierzenia czasu, pod koniec zawodow bedzie drukowana indywidualna lista z czasami.
Co wy na to?
Czemu tu tak ucichło? nie ma wiecej chetnych do stworzenia stowarzyszenia? Ja bym proponowal spotkac sie gdzies w centrum polski jeszcze przed koncem roku by stworzyc owe stowarzyszenie, pozbierac po kilka osob do auta i bedzie zawsze taniej za dojazd.
Dopisuje się do stowarzyszenia. Proponuje również od razu rozpocząć prace nad statutem stowarzyszenia żeby nie było lipy na spotkaniu. Jeśli ktoś dysponuje statutem stowarzyszenia o podobnej tematyce (offroad) i może udostępnić do wglądu to było by miło, mielibyśmy już na czym bazować.
Tor na dakar drift jest ok, mam nadzieje że Rafał jest świadomy dewastacji toru .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum