Pomógł: 7 razy Wiek: 28 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 356 Skąd: Czosnów
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 15:42
Do stowarzyszenia zawsze można złapac osoby aktywne na forum, żeby miec coś własnego Już samych chętnych w tym temacie jest sporo, daję sobie głowę odciąc, że na forum bez problemu znajdą się chętni na dopełnienie minimum wymaganego do założenia stowarzyszenia
Wiek: 48 Dołączył: 31 Paź 2010 Posty: 312 Skąd: Polska
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 16:22
w Ludowicach się nie pościgamy tam jest za mało miejsca ,chyba że rozbudują go ?
Pozostałe dwie lokalizacje wyglądają na ciasne i powiedział bym techniczne więc proponuję poszukać po zborach jakiegoś fajnego poletka najlepiej z fajnymi górkami i zrobić coś szybkiego do odmiany
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 19:37
Forma konkurencji będzie zależna od torów na których będziemy operować. Jak będzie taka możliwość to można jechać w kilka maszyn ale jak będzie wąsko to pojedyncze starty.
Myślę że nasze prace musimy podzielić na 4 podpunkty:
1. Określenie regulaminu - prace trwają
2. Określenie chętnych + umiejscowienie na mapie - na chwilę obecną nie widzę szukania torów w okolicach suwałk bo tam wszyscy będą mieli daleko - jak będziemy mieli chętnych to można określić bliższy obszar wyjazdów.
3. Zbudowanie bazy torów z możliwie dużą ilością danych (mapka, długość, szerokość, cena za wjazd) - to będzie nawet pomocne poza ligowo.
4. Stowarzyszenie
Ja jestem za założeniem nowego - naszego stowarzyszenia, tylko potrzeba zebrać minimum 15 udziałowców w jednym miejscu, ustalić statut, zebrać podpisy, wybrać zarząd.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2122 Skąd: Świecie n/Wisłą
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 19:50
Odnośnie propozycji torów - przejedźcie się w dane miejsce, pojeździjcie, pomierzcie tor - szerokość, długość, napiszcie cenę i przede wszystkim w przypadku torów stricte motocrossowych dopytajcie czy wpuszczą buggy i nie jedno ale całe stadko. To jest istotne bo 4 koła inaczej niszczą trasę niż 2 kółka. Nie śpieszy się więc zanim zaczniecie sypać propozycjami umieszczajcie pełne info.
Uważam że zanim ktoś zarzuci jakąś propozycje powinien sam sobie odpowiedzieć na pytanie czy podejmie się zorganizowania takiego spotkania, Przecież nikt z drugiego końca kraju nie będzie się tym zajmował. Wydaje mi się że takie spotkania powinny być zabezpieczony zapleczem medycznym, mówię tutaj o karetce albo chociaż jakimś człowieku mającym styczność z ratownictwem medycznym na co dzień. Szczególnie gdy będą rozgrywane starty grupowe. Rozumiem, że ma być to zabawa, ale jednak wypadki się zdarzają.
Co do wyposażenia buggy dodałbym jeszcze takie siatki z pasów w "drzwiach", chyba takie coś miał kiedyś Marcin.
_________________ Czas aby w moim garażu coś się narodziło
Podobno Czerwone sie nie psuja..
Ale za to Niebieskie sa szybsze!!
2. Określenie chętnych + umiejscowienie na mapie - na chwilę obecną nie widzę szukania torów w okolicach suwałk bo tam wszyscy będą mieli daleko - jak będziemy mieli chętnych to można określić bliższy obszar wyjazdów.
Moze najpierw określmy wpisowe, dzieki temu ludzie beda mogli sie zadeklarowac. Moja propozycja to 25zl za jedne zawody skladka na nagrody + ok 100 zl wejsciowka na tor (Dakar drift). I prosze tylko o konkretne kandydatury, najepiej widzial bym tutaj ludzi z gotowymi maszynami ktorzy juz gdzies, blizej badz dalej wozili swoje maszyny.
W nastepnej kolejnosci niech sie wypowiadaja juz zadeklarowani zawodnicy.
Pozwole sobie utworzyc liste potencjalnych chetny:
1. sruba
2. marcin
3. pulsarus
4. pablo
5. seba
6. luki
7. rzezniki
8. sudansz
9. jajek
10. piona
11. pirson
12. jezioro
13. muceq
Znajac zycie niech dopisze nam chociaz 5 zawodnikow ktorzy beda na wszystkich eliminacjach.
Kazdy powinien mieć okazje sie poscigac w lidze nie koniecznie na wszystkich torach, lecz takich zawodnikow powinny obowiazywac wyzsze skladki, zakladajac moje 25 zl za jedne zawody (dla osob ktore dokonaly wpisowego przed sezonem na wszystkie zawody) to pojedyncze wpisowe nich bedzie 35 zl.
Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 21:41
Myślę że dobijemy do tych min. 15 osób w stowarzyszeniu. Stworzenie stowarzyszenia teraz jest priorytetem ponieważ otwiera nam to wiele nowych dróg np. możemy łatwiej dostać zgodę na wynajęcie toru wyścigowego. Nie pisze tutaj o np torze poznań bo na to tak małe stowarzyszenie nie miało by szans, ale w mojej miejscowości jest bardzo fajny tor kartingowy i tam można być coś próbować zrobić.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Maj 2012 Posty: 143 Skąd: z Daleka
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 22:46
jako wzór statutu mogę podesłać nasz: http://ghost.biala.org.pl/stowarzyszenie/
jest dość hmm uniwersalny. Statut musi być dobrze przemyślany gdyż każda jego zmiana wymaga zebrania członków założycieli i należy taką zmianę zgłaszać do KRSu
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Sro Lis 13, 2013 23:58
Sruba, dlatego jestem za dużym wpisowym na cały rok, bo tak to znajdą się w większości tacy, którzy jak mają blisko to za 25 zeta sobie pojeżdżą koło podwórka i nara, a pojechać daleko już się nie będzie chciało, bo u cioci imieniny... a pogoda pochmurna ...
nadal proponował bym większe wpisowe na cały rok a za wbicie "na dziko" wpisowe x 2
tak samo jest z listą chętnych, niektórzy z nas już dzisiaj mogą potwierdzić swoją 100% obecność i taką listę możemy tworzyć, każdy odpowiada za siebie (chyba że jest w stałym kontakcie z kimś)
3) Osoby odpowiedzialne za przygotowanie Zawodów Ligowych w "swoich" lokalizacjach
-
- sruba (Dakar Drift)
-
- macin (Stanisławka) ?
4) Sytuacje karalne:
- niebezpieczne sytuacje podczas wolnych treningów tj. dzikie wyprzedzanie (wyprzedzany nie będzie miał gdzie się schować) i dzikie tamowanie ruchu (wyprzedzający mógł by minąć ale go blokujesz, trąbi a wyprzedzany bez reakcji)
- stop pijanym kierowcom
-
- czerwona flaga - prędkość patrolowa, czasówka anulowana, zjedź gdzieś spokojnie
- z każdej sytuacji karalnej sędziowie (czyli my, zawodnicy) będą decydowali o odebraniu X punktów z danych zawodów (albo kara czasowa?)
-
5) Przebieg zawodów:
-
- podczas czasówki /kwalifikacji zawodników pozostali dbają o ich bezpieczeństwo (flagi, czas, sędziowanie)
- start dwóch zawodników odbywa się w 1 rzędzie (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
- start trzech lub więcej zawodników odbywa się w 2 rzędach (kolejność według czasu kwalifikacyjnego)
- kwalifikacje na kazdym torze, czas mierzony na dwuch okrazeniach treningowych lepszy brany pod uwage,
- w czasowce start wg kolejnosci kwalifikacji, 3 pomiarowe okrazenia, najlepsze brane pod uwage w klasyfikacji generalnej
6) Harmonogram zawodów:
- Piątek przyjazd i regulacja luzów i ciśnienia pomiędzy nami (bo tego nam brakuje)
-
- Sobota 8:00 badanie kontrolne według pkt 1 (nie wiem czy to istotne bo wiemy co mamy, ale nie każdego znamy)
- Sobota 9:00 odprawa (kilka zdań od osoby odpowiedzialnej, przejście po torze)
- Sobota 10:00 wolne treningi (jazda max lub spokojna, byle z głową)
- Sobota 12:00 rozpoczęcie zawodów
- Sobota 16:00 sprzątanie / pakowanie / wyjazd
-
7) Punktacja:
- 1 miejsce 10 punktów
- 2 miejsce 9 punktów
- 3 miejsce 8 punktów
- 4 miejsce 7 punktów
- 5 miejsce 6 punktów
- 6 miejsce 5 punktów
- 7 miejsce 4 punktów
- 8 miejsce 3 punktów
- 9 miejsce 2 punktów
- 10 miejsce 1 punkt
- 11 miejsce i każde nastepne 0 punktów
8) Informacje ogólne:
- przystąpienie do PLWB na rok łączy się z deklaracją udziału we wszystkich imprezach w sezonie oraz wpisowym xxx PLN przeznaczonym na nagrody na koniec sezonuPLWB
- wpisowe nie będzie zwracane
- wpisowe bedzie przeznaczone w całosci na nagrody dla pierwszych 3 miejsc.
9) Nagrody
- nagrody beda przyznawane jednorazowo na koniec sezonu
- wpisowe na sezon wynosi xxx PLN
- wpisowe na pojedynczą imprezę wynosi xxx / 2 PLN
- za pierwsze miejsce 50% calej puli
- drugie miejsce 30%
- trzecie miejsce 20%
-
2. napisał/a:
Lista uczestników:
- pulsarus
- luki
- Pirson
- macin
- Mr_Piona
- Sruba
-
-
-
kto się czuje pewny proszę cytować i dopisywać się do listy
4. napisał/a:
Lista chętnych do zorganizowania stowarzyszenia:
-
-
- macin
kto się czuje chętny do współtworzenia stowarzyszenia PLWB proszę cytować i dopisywać się do listy
pamiętajcie że jeśli się dopiszecie to musimy się spotkać na organizacyjnym do końca 2013 lub na początku 2014 roku
bartek280395, jeśli chodzi o karetkę to wyjaśni się to po zrobieniu listy uczestników ligi, nie widzę problemu w zgłoszeniu informacji o zawodach w lokalnych oddziałach pogotowia / policji, samo zgłoszenie nic nie kosztuje, będą wiedzieli że jakieś stowarzyszenie ma imprezę, jak znam życie to policja z ciekawości przyjedzie popatrzeć i będą na miejscu "za darmo", co innego karetka, ich jest za mało i muszą być w pogotowiu
co do ciekawych miejsc, mamy w Lubelskim tor Lublin
jest już sprzedany pod budowę osiedla, ale póki co jest wynajęty od dewelopera i są tam organizowane różne imprezy, dla człowieka z ulicy wjazd do 60-80 zł za 3h ale można by go na pewno wynająć (mam bezpośredni kontakt) w dobrej cenie na pół dnia, tylko czy asfalt nas interesuje? cały tor ma szerokość 10-12 metrów, długość 1420
Jak dla mnie tor asfaltowy jak najbardziej może być jest to ciekawa odmiana.
Ze swej strony bym mogł Biłgoraj zaoferować i to ogarnąć bo juz tam organizowałem podjeżdzawki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum