Pomógł: 50 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 3312 Skąd: Sławno k. Opoczna
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 23:52
NA czyszczenie lepsza benzyna, bądź rozpuszczalniki, bądź ciepłą woda z płynem do mycia naczyń, do uszczelniania zostaw uszczelki co są w dobrym stanie, posmaruj silikonem na wysoką temperaturę najczęściej ma kolor czerwony, albo posmaruj towotem uszczelki nie ma bata by coś przeciekło, ja smarowałem miskę nad głowicą w 3p towotem i nic nie przeciekało. ale najlepiej będzie z tym silikonem
polko [Usunięty]
Wysłany: Pon Cze 02, 2008 23:59
popatrz na uszczelniacz i tulejkę na wałku sprzęgłowym , silikon może być do silników ale nie musi , w skrzyni nie ma takich temp. , noj popatrz na mieszki przy półosiach , jak bardzo była skrzynia uwalona olejem to wymień ,
Noo pare dni temu przechodziłem to samo co ty A wiec szczotka , nozyk , pędzelek i na końcu mycie benzyną ekstrakcyjną najlepiej .. Eleganty były konserwowane i tą konserwacje zmyjesz tylko benzynką ... bo widze ze u ciebie duzo konserwacji zalega
Kupiłem druga skrzynię biegów, też wymaga odpicowania i wymiany połosi Jak to zwykle na złomach bywa z obciętymi półosiami
Zostawiłem sobie cały dyfer ze starej skrzyni wiec tylko przełożyć i powinno być ok
Oceńcie czy ten najważniejszy trybik na choince od jedynki jest ok, bo mi sie wygląda że jeszcze trochę posłuży
Dorwałem jeszcze 2 tarcze sprzęgłowe i docisk z tym że ta tarcza co leży na środku jest mokra od oleju, da się z tym coś zrobić ? Jakoś wysuszyć, zregenerowac ? Wyglądaja na w miarę sprawne, tą tarczę z lewej wraz z dociskiem odkreciłem z silnika z którym była ta skrzynia.
Jeszcze jedno ile moga kosztować te gumy uszczelniające półosie i ile zabieraki ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum