Pomógł: 17 razy Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 1071 Skąd: Gostyń
Wysłany: Pon Sie 19, 2013 22:31
Na aledrogo są silniki z rozbiórek aut wypadkowych (większość) w których silniki są jeszcze dobre bo więcej na tym zarobią niż wywalając wszystko na złom. Jak ktoś lubi i chce to nich bierze ze złomu jak osobiście bym nie kupił ze złomu chyba że wiedział bym że ktoś wywalił w pełni sprawny i zadbany silnik. Ja kupiłem już wiele takich silników rozbiórkowych z allegro i śmigają już tysiące kilometrów.
Pirson, oczywiście z allegro trafi sie albo sie nie trafi. Jeśli się ktoś zabardzo niezna to może kupować co che. Kupujesz z rozbiurkowych oczywiście właściciel tak piwiedział ale tak naprawde to nie wiesz z kąt on jest.
Ja napszykład sam jak kupuje silnik na złomie to mam kolege tam i mówie mu tydzień przed że potrzebuje taki i taki silnik i jak jest to mi odkłada przyjerzdżam sprawdzam go odpalam i po sparawie.
no niestety honda przepadła postaram sie poszukać czegoś innego, co do oddawania potem "reszty auta" to sprawdzałem, niedaleko mam złom na którym gość wypisuje normalną umowę kupna-sprzedaży i on potem sam się z tym buja. A podpowiedzcie jeszcze jakbym brał całą bude (auto) to jakie najlepiej, w sensie z którego wyciągnę najwięcej części potrzebnych do buugiego?
Dzięki za wszystkie odpowiedzi
Pomógł: 7 razy Wiek: 28 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 356 Skąd: Czosnów
Wysłany: Wto Sie 20, 2013 11:55
Tak naprawdę praktycznie wszystkie przednionapędowce będą w porządku, np. Uno 1.4 na początek mogłoby być dobre, parę osób z takiego robiło Wszelkie golfy itp również.
Trzeba wtedy pamiętać o tym, żeby np. przy gięciu szew był skierowany do wewnątrz
Chcesz aby koledze rama się rozpadła? Szew powinien być po środku- kładąc zgiętą rurę na płaszczyźnie szew powinien biec po środku rury. Dlaczego? Dlatego ,że wtedy ,podczas gięcia sam spaw podlega najmniejszym odkształceniom- kierując do wewnątrz jest ściskany, kierując na zewnątrz- rozciągany.
Pomógł: 7 razy Wiek: 28 Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 356 Skąd: Czosnów
Wysłany: Wto Sie 20, 2013 14:35
Tak czy siak, grunt to nie wystawiać szwa do zewnętrznej strony pojazdu. Piona pisał kiedyś w temacie o rurach, że rurę 5/4 ze szwem próbował na wszelkie sposoby uszkodzić i nie dało rady.
Ale mimo wszystko, jak szwowa, to z "1" bym chyba nie robił, no ale to moje zdanie.
Pirson, Masz rację też bym nie kupił silnika ze złomu z małym tylko ale nie warto kupić silnika z auta całego, co innego z auta który miał jakąś wiekszą przygodę na drodze np. dachowanie, wtedy starszego autka nie opłaca sie naprawiać i londuje na złamie a silnik może być w naprawde dobrej kondycji.
Niwdaleko mnie jest szrot gdzie kumpel kupil silnik golfa 2 auto wygladalo tragicznie i silnik caly w oleju , po umyciu odpalil od strzala silnik ogulnie zyleta zalezy tez jak sie komus trafi
Silniki hondy są ciężkie do skończenia a po za tym jak się da gazu to zwijają asfalt. Są wysoko obrotowe i nie mają problemów z chłodzeniem. Taka honda 1.5 zostawia za sobą większość silników 2.0 w benzynie. Jak silnik nie bierze oleju to brał bym hondę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum