Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2773 Skąd: Sępolno Wielkie
Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 20:33
damian4722, jakie buggy? jedno osobowe ? dwu? cztero? silnik z malucha? czy z corvetty? czy może MZ 150? zrozum kolego i reszta co takie pytania zadaje, po prostu my nie znamy waszych zamiarów musicie podać jak najwięcej danych żeby można było coś doradzić.
witam ja uzylem na dolna czesc ramy mojej dwu osobowej zabaweczki profilu 40.40.3 a wyzej rury o srednicy chyba 33mm nie pamientam dokładnie mysle ze grubszy material jest zbedny no chyba ze zrobisz tak jak pisze Sebusk j zamontujesz silnik corvetty
BĄK, Więc zezłomuj buggy i rób drugie albo jeździj na 1 biegu żeby dzwona przy dużej prędkości nie zrobić bo rama się zegnie jak by była zrobiona z zapałek .
CustomDrag,
Z tymi zapałkami to trochę chyba przesadzasz taka rura ze szwem też swoje wytrzyma, chyba że masz jakieś doświadczenia z tym jak się zachowuje rura ze szwem i bez szwa podczas takiego strzała (najlepiej jakieś fotki na potwierdzenie swojej teorii).
_________________ Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
"Nieważne przy czym stoisz, ważne jak tym jeździsz"
hehe zgadzam sie rura ze szwem tez da rade,chyba ze bedziesz nim jezdził trzydzieści lat to na szwie ją trantytle wpie#%*$@ A Jak masz zamiar bagulcem 200po terenie latać to rodzaj rury już już chyba efektów w razie w nie zmieni
CustomDrag wydaje mi sie ze nie masz racji taka rura ze szwem jest na pewno słabsza jak bez ale nie aż tak jak mówisz. wykożystałem rure o grubosci scianki 3 minimetry i mysle ze bedzie ok ale zawsze dobrze jest przeczytac rade innych prawda moze pomysle o jakiś dodatkowych wzmocnieniach
Pomógł: 41 razy Dołączył: 06 Sty 2010 Posty: 2338 Skąd: wschód / południe
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 10:07
już kiedyś to zdjęcie wrzucałem tu
rura calowa za metr ze szwem około 7 zł netto, bez szwa 11 zł netto (około) jest to różnica 4 zł czyli 33% różnicy w cenie
dla wyjaśnienia dodam, że budując klatkę jej koszt, koszt samych rur, nie przekracza 1000 zł dla jednoosobowych buggy, przyjmijmy że jest to cena za konstrukcję z rur ze szwem, teraz pytanie, warto zaoszczędzić te 333 zł ?
nie wiem jak dla was ale dla mnie to nie ważne czy jedziesz 20 km/h czy 220 km/h, nie chcę w czasie jazdy myśleć czy zadbałem o swoje bezpieczeństwo czy bezpieczeństwo kogoś innego i czy dobrze że wziąłem ze szwem czy nie, bo te 333 zł nie jest tyle warte
okej, niech coś pęknie, zrób sobie jakąkolwiek krzywdę, ktoś w kogoś wjedzie, ustawiaj się w kolejce do lekarza, idź na zwolnienie, na badania, leki, stracony czas, stracona kasa i stracone nerwy w najlepszym przypadku, nie wspominając nic o straconym zdrowiu ... 333 zł zaoszczędzone na całej budowie to wielkie "G" i decyzję każdy podejmuje świadomie za siebie i za tych którzy będą jeździli jego sprzętem, jeśli coś się stanie u obecnego / następnego właściciela no to gdzie szukać winnych wiadomo, i nie mówię tu o winie w jakimś sądzie czy coś bo ten nasz wymiar sprawiedliwości to też jedno wielkie "G", mówię o jakichś tam sprawach ważniejszych, wyższych, sumienie czy coś
BĄK, w swojej ramie daj więcej wsporników ukośnych, bo masz wszystko w pionie i ta rama się zegnie
macin dzieki za rade, masz racje kupując materiał na buggy nie przemyslałem tego dobrze zrobie te skosne wzmocnienia juz z rury bez szwa no i moze zamienie kilka innych rur na taka pewniejsza. ta rama nie była jeszcze ukączona poprostu pomalowałem ja podkładem zeby nie zardzewiała przez te kilka tygodni zanim wrócę do domu i dalszych prac przy niej, chce powiedziec ze miałem zamiar zrobic te skosne wzmocniania tylko poprostu zabrakło czasu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum