Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Lut 2013 Posty: 45 Skąd: warszawa
Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 22:03
sowasowa2 napisał/a:
dragster3 a jak wchodza ci biegi ?? masz je tak jak wczesniej czyli 1 na miejscu 1 są w innej kolejności?? po takim zamontowaniu silnka
Ja z biegami zmierze się w przyszłym tygodniu,ale one powinny chodzić jak w oryginale. Pirson dzięki za foty super proste rozwiązanie ,łatwiej się chyba nie da
sowasowa2 sorka ze tak późno ale nie miałem kiedy nagrać tego w linku masz 3 zdj i 2 filmy jak to mniej więcej wygląda jedne cięgno góra dół drugie na boki w lewarku tak jak w aucie 1 na jeden 2-2... wsteczny na 6-ce
wiem ze nie pasuje tam taki silnik za rok bede zmieniac jak ten zajade akurat taki miałem silnik ma ktoś jakiś pomysł by wspawac rury pod wachacze i co jeszcze wzmocnic żeby to jeszcze jekoś sie kupy trzymało
[ Dodano: Pon Kwi 08, 2013 19:34 ]
ooarturoo ten link nie działa nie chce mi sie otworzyc
skoro szerokość ramy ( pod silnikiem ) masz wąską (pod silnik ze skrzynią wzdłużną, którą później wciśniesz ) to możesz zastosować wleczone wahacze, albo dolny wahacz szeroko a górny wąski, popatrz jak ma kolo0110
za linki z lewarkiem zapłaciłem 50 zł na allegro. długość linek jaka tobie będzie odpowiadała mi była potrzebna ok 150. dzwoniłem lub pisałem i prosiłem żeby mi pomierzyli nie ma z tym problemu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum