Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Statystyki Twoja Galeria
Strona główna Rejestracja Zaloguj

Uzytkownik:     Haslo:     Zaloguj automatycznie:   


Zapomnialem hasla
Nie masz konta? Zarejestruj sie Tutaj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bak od komara
Autor Wiadomość
spytek12 


Wiek: 27
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: piła
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Pią Mar 29, 2013 14:30   Bak od komara

Witam mam pytanie jak podłączyc bak od komara skoro mamy 1 wezyk od baku a w silniku od malucha 2 :)
 
 
 
Razzor 
aka razorskate



Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 356
Skąd: Czosnów
Wysłany: Pią Mar 29, 2013 14:47   

Ten drugi wężyk to wrotny - paliwo wraca nim do baku. Musisz po prostu dorobić sobie taki sam i w baku od komarka.
_________________
https://picasaweb.google.com/113110550044646786187/BudowaBuggy?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIu5oMCeqtupIA&feat=directlink <-- Galeria :)
 
 
 
spytek12 


Wiek: 27
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: piła
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Pią Mar 29, 2013 16:57   Reee

aha dzieki bardzo:)
 
 
 
dawlo7 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 1122
Skąd: Jerzmanowice
Wysłany: Sro Kwi 03, 2013 23:10   

możesz sobie też kupić trójnik i zrobić na jednym przewodzie z baku. Ja tak mam i działa :)
_________________
https://picasaweb.google.com/102489887454058614773/BenzinPower4X4

https://plus.google.com/photos/102489887454058614773/albums/5993942462273038353
 
 
 
Erwin123 
Buggy


Wiek: 32
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Kielce
Wysłany: Sob Kwi 06, 2013 22:19   

Lepiej dorobic wejscie :D
_________________
https://picasaweb.google.com/104647135083800825755/Buggy?authkey=Gv1sRgCJW_8KKX8abpEw
 
 
 
spytek12 


Wiek: 27
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 27
Skąd: piła
Ostrzeżeń:
 3/4/6
Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 12:44   Reee

Zrobiłem tak :D i git jest
 
 
 
dragster3 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: warszawa
Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 13:38   

Zupełnie nic się nie stanie jeśli zaślepicie powrót na gażniku,pod warunkiem że szczelnie.Pompa po wytworzeniu ciśnienia będzie pracowała z otwartymi zaworkami czyli na pusto
_________________
http://imageshack.us/user/dragster3
 
 
 
Razzor 
aka razorskate



Pomógł: 7 razy
Wiek: 28
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 356
Skąd: Czosnów
Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 17:04   

Poza tym, że może więcej palic tylko ;)
_________________
https://picasaweb.google.com/113110550044646786187/BudowaBuggy?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIu5oMCeqtupIA&feat=directlink <-- Galeria :)
 
 
 
DanioxD 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 32
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 281
Skąd: Lublin (Stara Wieś)
Wysłany: Nie Kwi 07, 2013 18:17   

dragster3, będzie pracowała na pusto i przypadkiem się przez to nie zatrze...?
_________________
Barracuda CBR 1100xx BlackBird
https://photos.app.goo.gl/15b8317zTtNgOo7O2
 
 
 
dragster3 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: warszawa
Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 00:20   

Zacznę pytaniem,a z jakiego powodu mmiałby palić więcej skoro zawór iglicowy w komorze pływakowej odetnie dopływ paliwa.Aby prawidłowo wyregulować poziom paliwa trzeba odkręcić pokrywę gażnika odwrócić dogóry no gami i dogiąc lub odgiąć języczek pływaka opierający się o zawór iglicowy,by odlełość między pływakiem a obudową razem z uczczelką wynosiła 5 mm(tyle grubości miał śrubokręt z kompletu malucha)Teraz trzeba rozgrzać silnik śrubą na pocięgle gazu ustawić obroty ok 800-min i śrubką regulacji mieszanki ustawić by pracował najrówniej,jeśli trzeba, wyregulować jeszcze raz ok 800-min . Jeżeli wkręcisz regulacje składu mieszanki do oporu ,a silnik nie zgaśnie to znaczy że czerpie lewe powietrze,lużną osią przepustnicy,lub uszczelkami podstawy gażnika.Zakładam oczywiście że zawory są wyegulowane 0.25 wyd. 0.20 ss na zimnym silniku i zapłon.Pompa na pusto znaczy bez wydatku, z otwartymi zaworkami,ale nie na sucho,więc sie nie zatrze.Pierwsze 126 i 125 nie miały powrotu nadmiaru paliwa do zbiornika i nie umierały.To jest taki sam wynalazek jak zawór elektromagnetyczny dyszy wolnch obrotów.Jeśli przestanie działać to go nie wyrżucaj,wyciągnij mosiężną końcówkę ,obetnij kombinerkami iglicę złóż do kupy i masz jak nowy.Jeszcze na śrubie regulacji składu mieszanki jest gumowy oring,jesli będzie uwalony też będzie brał lewe powietrze.Ale się rozpisałem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16


Partnerzy

MadMax